Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hauskaa iltaa kaikille. Tää lähtee duuniin...:) CU!!!

Siellä varmaan joo. Täällä se talavi vasta alkaa.

Just tänään viimeks mietin et mitähän kampetta pitääkin mukaan pakata ku mulla on kuun lopulla Lapin turnee...täällä kun tänäänkin jo pärjäs kevyessä takissa jne :D

Noh ei se työ oo niin paha ku on niin mukava paikka ku mulla nyt tällä hetkellä. Tosi cool kun ekaa kertaa elämässä ei oikeasti vituta työt yhtään. Edellinenkin paikka oli jo aika erikoinen kun oli melko mukava mut kyl tää nykyinen on tosi cool.

Mita sa teet nyt? Makin tykkaan tyostani... Joskus :D Alkaa vaan vahan tulla korvista ulos ja vaikka vaitan kivenkovaan etta opiskelu + tyot on ihan helppo juttu, nain kiireisina aikoina toivoisi ettei tarvitsisi kayda duunissa. Opiskelu itsessaan on ihan tarpeeksi tyota!

Ps. Miksi aasialaiset lahes poikkeuksetta syovat suu auki ja mussuttavat ruokaansa niin etta sen kuulee metrien paahan? Olen nyt 20min kuunnellut "nom nom noms"-aania aasialaiselta pojalta joka syo tossa kahden poydan etaisyydella. Arrgggh.

Mita sa teet nyt? Makin tykkaan tyostani... Joskus :D Alkaa vaan vahan tulla korvista ulos ja vaikka vaitan kivenkovaan etta opiskelu + tyot on ihan helppo juttu, nain kiireisina aikoina toivoisi ettei tarvitsisi kayda duunissa. Opiskelu itsessaan on ihan tarpeeksi tyota!

Monipuolisen sekalaista metallialan duunia ja muuta semmottista hyvällä työporukalla :) Eikö enklannissa pärjää opiskelijana ilman lisäduunia?

Monipuolisen sekalaista metallialan duunia ja muuta semmottista hyvällä työporukalla :) Eikö enklannissa pärjää opiskelijana ilman lisäduunia?

Saatko sa hitsata duunissa?
Ei parjaa, kuten ei Suomessakaan oikein. Mulla on sinansa viela paska tilanne etta vuokra maksetaan 3 kertaa lukuvuodessa, eli seuraava iso konttasumma tulee maksettavaksi huhtikuussa. Siihen ei tietysti ikina tajua saastaa, joten tasta kuusta pitaisi jaada kateen ÂŁ350 ja ensi kuusta koko opintotuki eli ÂŁ400 etta saan sen maksettua :D Saattaa tulla vahan tiukkaa, joten teen kaikki duunit mitka pystyn viela ennen loman alkua.

Saatko sa hitsata duunissa?
Ei parjaa, kuten ei Suomessakaan oikein. Mulla on sinansa viela paska tilanne etta vuokra maksetaan 3 kertaa lukuvuodessa, eli seuraava iso konttasumma tulee maksettavaksi huhtikuussa. Siihen ei tietysti ikina tajua saastaa, joten tasta kuusta pitaisi jaada kateen ÂŁ350 ja ensi kuusta koko opintotuki eli ÂŁ400 etta saan sen maksettua :D Saattaa tulla vahan tiukkaa, joten teen kaikki duunit mitka pystyn viela ennen loman alkua.

Saan joo. Ei mitään vaativia hitsuuhommia tosin ole ollut ainakaan tähän mennessä. Huomenna tosin pääsen puikollaki hitsaamaan ihan tuola isin hommissa taas vaihteeksi :D

Aika ilkeitä summia sulla maksettavana.. Itsellä on ihan auki nää työsuhdekuviot vielä kun vuokrafirman kirjoilla olen. Tänään juuri kävin kirjottamassa jatkosopimuksen missä lukee 1-3kk kestona :rolleyes: Noh, ens viikko meneekin reissuhommissa mikä onkin taas ihan uutta mulle ni innolla odotellessa! :D

Saan joo. Ei mitään vaativia hitsuuhommia tosin ole ollut ainakaan tähän mennessä. Huomenna tosin pääsen puikollaki hitsaamaan ihan tuola isin hommissa taas vaihteeksi :D

Aika ilkeitä summia sulla maksettavana.. Itsellä on ihan auki nää työsuhdekuviot vielä kun vuokrafirman kirjoilla olen. Tänään juuri kävin kirjottamassa jatkosopimuksen missä lukee 1-3kk kestona :rolleyes: Noh, ens viikko meneekin reissuhommissa mikä onkin taas ihan uutta mulle ni innolla odotellessa! :D

Vahan siistia. Olen aina halunnut hitsata koska se nayttaa kivalta. En kylla ikina uskaltaisi. Reissuhommat kuulostaa hyvalta! Pitaa mielenkiintoa ylla kun tekee vahan jotain erilaista :)

Ilkeita vain koska kaikki tulee konttasummana sen sijaan etta maksaisin kuukausittain vuokraa :) ÂŁ245 tuo tekee per kuukausi, mutta sitahan en tietenkaan ikina laita saastoon...

Nyt haivyn toihin. Ihan kiva toisaalta paasta liikkeelle, koska tama kirjastossa nysvaaminen alkaa jo tympia.

Nyt on hakupaperit lähetetty!
1) oulu
2) savonlinna
3) jyväskylä

Kaikki ihania kaupunkeja.

Jaahans, Viasatin leffakanavat näköjään ilmaiskatselussa tän viikonlopun. Yhdeltä alkais "Carmen Goes to College", joka on ilmeisesti dokumentaarinen elokuva koulussa pärjäämisestä.

Jaahans, Viasatin leffakanavat näköjään ilmaiskatselussa tän viikonlopun. Yhdeltä alkais "Carmen Goes to College", joka on ilmeisesti dokumentaarinen elokuva koulussa pärjäämisestä.

Katoin noidan lopun, ei säväyttänyt.

Hain tänään uuden vahvistimen postista (sony DH-720). Aikasempi oli joku vuonna pottu ja nakki hankittu vahvari. Subi ei vaan taas toimi ja uus vahvistin tohon maksaa joku rapiat 200e halvimmillaan. Prkl, ei tajua tota ja ei tietotaito riitä selvittämään missä vika.

Unirytmi myös täällä päi vittua ja kohta 4hpäästä töihi lähtö, argh ugh aina samaa shittiä.

En ole ikinä tajunnu tota, ehkä ekan vuoron kanssa vaikeeta mutta luulis lopuissa onnistuvan.

Nimimerkillä helppo 2-vuorotyö.

e. aamu 8.45-14.45 ja ilta 15.30-20.30:D

En ole ikinä tajunnu tota, ehkä ekan vuoron kanssa vaikeeta mutta luulis lopuissa onnistuvan.

Nimimerkillä helppo 2-vuorotyö.

e. aamu 8.45-14.45 ja ilta 15.30-20.30:D

Nii i hah no mä teenki 5vuoro työtä, aamut menee yleensä samoil silmil :/ kivaaa

Vähän vituttaa kun en hakenut ME3:sta gamestopista. Ois tässä koko yö aikaa pelata ja nyt ei oo mitään tekemistä. Kirjastakin vaan pari lukua jäljellä ja ajattelin säästää sen aamupalapöytään.

Ötyä...

...Tiukkaa teki, mutta antakaahan palaa sedät..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Arvostatteko Pekka Siitoimen kontribuutiota Suomen kulttuurielämälle?

Kyllä. En tulisi toimeen ilman Johtajan teoksista löytyviä totuuksia ja elämänohjeita.

Lisäksi Pekan standup-koomikon kyvyt olivat tässä maassa vertaansa vailla ja edelleen aliarvostettuja, vaikka niitä voidaan pitää jo olennaisena osana kansallista kulttuuriperintöä. Nykyiset wannabe-koomikot eivät ole mitään verrattuna esim. Pekan legendaariseen Ruotsinlaiva-esitykseen.

Back
Ylös Bottom