Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä varmaan joo. Täällä se talavi vasta alkaa.
Noh ei se työ oo niin paha ku on niin mukava paikka ku mulla nyt tällä hetkellä. Tosi cool kun ekaa kertaa elämässä ei oikeasti vituta työt yhtään. Edellinenkin paikka oli jo aika erikoinen kun oli melko mukava mut kyl tää nykyinen on tosi cool.
Mita sa teet nyt? Makin tykkaan tyostani... Joskus :D Alkaa vaan vahan tulla korvista ulos ja vaikka vaitan kivenkovaan etta opiskelu + tyot on ihan helppo juttu, nain kiireisina aikoina toivoisi ettei tarvitsisi kayda duunissa. Opiskelu itsessaan on ihan tarpeeksi tyota!
Eikö enklannissa pärjää opiskelijana ilman lisäduunia?Monipuolisen sekalaista metallialan duunia ja muuta semmottista hyvällä työporukallaEikö enklannissa pärjää opiskelijana ilman lisäduunia?
Saatko sa hitsata duunissa?
Ei parjaa, kuten ei Suomessakaan oikein. Mulla on sinansa viela paska tilanne etta vuokra maksetaan 3 kertaa lukuvuodessa, eli seuraava iso konttasumma tulee maksettavaksi huhtikuussa. Siihen ei tietysti ikina tajua saastaa, joten tasta kuusta pitaisi jaada kateen ÂŁ350 ja ensi kuusta koko opintotuki eli ÂŁ400 etta saan sen maksettua :D Saattaa tulla vahan tiukkaa, joten teen kaikki duunit mitka pystyn viela ennen loman alkua.
Noh, ens viikko meneekin reissuhommissa mikä onkin taas ihan uutta mulle ni innolla odotellessa! :DSaan joo. Ei mitään vaativia hitsuuhommia tosin ole ollut ainakaan tähän mennessä. Huomenna tosin pääsen puikollaki hitsaamaan ihan tuola isin hommissa taas vaihteeksi :D
Aika ilkeitä summia sulla maksettavana.. Itsellä on ihan auki nää työsuhdekuviot vielä kun vuokrafirman kirjoilla olen. Tänään juuri kävin kirjottamassa jatkosopimuksen missä lukee 1-3kk kestonaNoh, ens viikko meneekin reissuhommissa mikä onkin taas ihan uutta mulle ni innolla odotellessa! :D
£245 tuo tekee per kuukausi, mutta sitahan en tietenkaan ikina laita saastoon... Jaahans, Viasatin leffakanavat näköjään ilmaiskatselussa tän viikonlopun. Yhdeltä alkais "Carmen Goes to College", joka on ilmeisesti dokumentaarinen elokuva koulussa pärjäämisestä.
En ole ikinä tajunnu tota, ehkä ekan vuoron kanssa vaikeeta mutta luulis lopuissa onnistuvan.
Nimimerkillä helppo 2-vuorotyö.
e. aamu 8.45-14.45 ja ilta 15.30-20.30:D
En ole perehtynyt asiaan. Otan asiasta selvää ja vastaan sitten.Arvostatteko Pekka Siitoimen kontribuutiota Suomen kulttuurielämälle?
Arvostatteko Pekka Siitoimen kontribuutiota Suomen kulttuurielämälle?