Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii, tai sit voi olla, ett ne hyppää mun juttujen yli. Oli miten oli, se ei kaivele mun persettäni mitenkään. Ihan yks lysti, mut sä näköjään otat tän palstan paljon vakavammin. Otan osaa.

No kai mun täytyy ottaa tää vähän vakavammin ku kuitenkin kirjottelen tonne on-topicciin treeneistä ja kaikkee.

Ja meillä kaikilla oli niiiiin mukavaaaa! :D ai että. Tuntuu että maailmassa on kaikki hyvin. Uskomatonta asiakaspalvelua kyllä tolta firmalta, ei hyvänen aika, ideoita tuli oikealta ja vasemmalta. Koko tarina videoineen ja kuvineen yritetään saada vielä tänään ilmoille.

Vittu mua vituttaa kun tuntuu ettei täällä oo enää mitään kunnon paikkaa keskustella. Toi spd osio on nyt joidenkin nillittäjien valtaamana ja kukaan ei ees mieti vakavia dilemmoja joita oon pohdiskellut tässä.. vituttaa tollanen piittaamattomuus, ihmisillä on ongelmia niin noi pinkit sammakot tykkää vaan hörsköttää sen sijaan et ketään kiinnostais pohdiskella vakavasti asioita.

Jos päätät perustaa vakavien asioiden ja epälässytyksen palstan, lähetä minulle kutsu.

Hyvää perjantaita muruset! Vapaa päivä aloitettu pitkillä unilla ja aamureippailulla. Nyt kämpän laittelua ja illasta sitten punttailemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Unohtu housut töihin. Tää vaatii jo taitoa.

Vittu mua vituttaa kun tuntuu ettei täällä oo enää mitään kunnon paikkaa keskustella. Toi spd osio on nyt joidenkin nillittäjien valtaamana ja kukaan ei ees mieti vakavia dilemmoja joita oon pohdiskellut tässä.. vituttaa tollanen piittaamattomuus, ihmisillä on ongelmia niin noi pinkit sammakot tykkää vaan hörsköttää sen sijaan et ketään kiinnostais pohdiskella vakavasti asioita.

No mistä sinä haluaisit keskustella?

Minulla on semmoinen olo, että kostan teidän pahat tekonne tänään treeneissä.
Taitaa tulla pitkät treenit. Ota joku buusteri ennen.

Uijuijui, aivan loistavia viikonloppuja luvassa monen monta :hyper:
Alkaen tästä illasta -Keikkailemaan :rock: Ja jos pääsisi jopa kelkkailemaankin :D

Seuraavat kaksi viikonloppua tulee olemaan hienoja: tänä viikonloppuna keikkoja ja pitkä vapaa (maanantaina talvilomapvä). Sitten ensi viikonloppuna....no, ei siitä sen enempää. ;)
Nyt suihkuun ja sitten parin tunnin kuluttua kohti Perkelettä.

Lunta sattaa ja tyrskyää. Taitaa tulla talvi.

En halua menna toihin! Vihaan humalaisia :( ja tyota.

Noh ei se työ oo niin paha ku on niin mukava paikka ku mulla nyt tällä hetkellä. Tosi cool kun ekaa kertaa elämässä ei oikeasti vituta työt yhtään. Edellinenkin paikka oli jo aika erikoinen kun oli melko mukava mut kyl tää nykyinen on tosi cool.

Back
Ylös Bottom