Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi ei :( Jos se nyt sitten on psori, niin toivottavasti pysyy aisoissa. Paljon jaksamista. Täytyy vaan koettaa pitää silti mieli positiivisena, se kuitenkin vaikuttaa paljon kaikkeen.Voihan vitun perkele ja muutama muu kirosana. Lääkäri totes sitten aamusella, että mulla on mitä suurimmalla todennäköisyydellä psoriasis. Aika lievä sellainen onneksi (ainakin tähän asti, mä pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä, et tää ei pahene). Jotta näin. Mulla on nyt sitten kaksi autoimmuunisairautta, jotka molemmat nostaa riskiä metaboliseen oireyhtymään ja kakkostyypin diabetekseen. Se diabetesriski on jo muutenkin pilvissä. Vähän lisämotivaatiota säännölliseen liikuntaan, terveelliseen ruokavalioon ja painon kontrollointiin. :curs:
Nyt lähtee...![]()

Buddhalaisethan harjoittelee koko elämänsä kuolemaan hyvin, joten varmasti tuossa on pitkä treenitausta takana. Ohjeita voi lukea semmosesta opuksesta kuin Tiibetiläinen kirja elämästä ja kuolemasta.Toi munkki tuolla, niin melekonen tahdonvoima kun vetäny ittensä liekkeihin ja samassa asennossa istuu silti!![]()
Buddhalaisethan harjoittelee koko elämänsä kuolemaan hyvin, joten varmasti tuossa on pitkä treenitausta takana. Ohjeita voi lukea semmosesta opuksesta kuin Tiibetiläinen kirja elämästä ja kuolemasta.
e. Oli kyllä ihan avartavaa selata noita kuvia noin pitkältä ajalta. Hämmästyttävän suuressa osassa kuvia ihmisiä joko kuolee tai haavoittuu. Kun taas selaa suomalaisen lehtikuvan kilpailun voittajia eli Vuoden lehtikuvia, niin sieltä löytyy taas ihan erilaista kuvastoa.
Voi ei :( Jos se nyt sitten on psori, niin toivottavasti pysyy aisoissa. Paljon jaksamista. Täytyy vaan koettaa pitää silti mieli positiivisena, se kuitenkin vaikuttaa paljon kaikkeen.
Tuota ei oo koepaloilla vahvistettu, ja oon hiukan skeptinen tuon diagnoosin suhteen. Mulla ei suvussa kenelläkään tätä ole. Isällä ollut kyllä ihottumaongelmia, mutta psoritestit olleet negatiivisia.Mitä oon kuvia katellut, niin aika samaltahan tää kyllä näyttää, kun noissa psorikuvissa. Toivotaan nyt, et noi kortisonilitkut tähän tepsii, ja pääsen tästä riesasta eroon oli aiheuttaja sit mikä tahansa.Normi perjantai duunissa..
Lapsen syntymän kunniaksi sikarit huulessa, kihlauksen kunniaksi kakkua posket täynnä, työntekijän viimeisen työpäivän kunniaksi munkeilla huulet sokeroituna ja sekä lahjana saaduilla suklailla verensokerit taivaisiin.
Hyvää viikonloppua! Muistakaa syödä hyvin, hieman rentoutua, lähteä ulos nauttimaan auringosta ja tietenkin, olkaa tuhmia ;)
Kuinka vitun ärsyttäviä ja tyhmiä kaikki ämmät on, ku eivät tajua antaa sulle pillua parin tanssimuuvin jälkeen? Vai vieläkö syvällisempiä dilemmoja löytyy?Vittu mua vituttaa kun tuntuu ettei täällä oo enää mitään kunnon paikkaa keskustella. Toi spd osio on nyt joidenkin nillittäjien valtaamana ja kukaan ei ees mieti vakavia dilemmoja joita oon pohdiskellut tässä.. vituttaa tollanen piittaamattomuus, ihmisillä on ongelmia niin noi pinkit sammakot tykkää vaan hörsköttää sen sijaan et ketään kiinnostais pohdiskella vakavasti asioita.
Nii ja kaiken lisäks mä tiedän, mitä sä teit viime kesänä... Buahhahhaaaa. Kärsi ja kuole.^ joo, tuossa se nähdää kuin toi yks vainoaa kaikkia. se vastaa joka vitun viestiin vaikkei sillä ois mitään asiaa.
Nii ja kaiken lisäks mä tiedän, mitä sä teit viime kesänä... Buahhahhaaaa. Kärsi ja kuole.
^ joo, tuossa se nähdää kuin toi yks vainoaa kaikkia. se vastaa joka vitun viestiin vaikkei sillä ois mitään asiaa.
Nii ja kaiken lisäks mä tiedän, mitä sä teit viime kesänä... Buahhahhaaaa. Kärsi ja kuole.
Nii, tai sit voi olla, ett ne hyppää mun juttujen yli. Oli miten oli, se ei kaivele mun persettäni mitenkään. Ihan yks lysti, mut sä näköjään otat tän palstan paljon vakavammin. Otan osaa.Nojoo, no en mä tiedä.. ehkä pakkislaiset tykkää mielummin sit lukea sommarin huippuhauskoja vitsejä kun mun juttuja.
Ja kaikki nämä omalle kohdalle? :D