Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina kauhuleffojen jälkeen kuuluu kaikkia kolahduksia ja ties mitä :D Äsken kuului hiljaista naisen laulua ja mä jo mietin oonko sekoamassa. No naapuristahan se :lol2:

Home sweet home. Meinas iskeä ahistus Helsingin rautatieasemalla. Hitto mikä määrä ihmisiä. Kaikki pärskii ja kävelee kohti ja iholla... wtf :D Joka paikassa oli yhtä aikaa saman verran porukkaa ku Rovaniemellä joulusesonkina. :eek:

Onneksi täällä saa kävellä kaupungilla ihan yksikseen ja kaikilla on varaa pitää etäisyydet kunnossa.

^ Helsingissä on kiva käydä, mutta onneksi sieltä pääsee pois. :)

Siellä saatta myös joku outo ihminen tulla juttelemaan. Onneksi pohjoisessa välttyy sellaisilta hulluilta...

Ötyä...

Jotakin kivaa poppia...Ruotsista parhautta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minua vituttaa ihan uskomattoman suuresta seuraava asia: Väsyttää ja tiedät että pitäisi mennä jo nukkumaan mutta seuraavana päivä ei ole töitä joten jumitat sen takia hereillä myöhään:david:

Minua vituttaa ihan uskomattoman suuresta seuraava asia: Väsyttää ja tiedät että pitäisi mennä jo nukkumaan mutta seuraavana päivä ei ole töitä joten jumitat sen takia hereillä myöhään:david:

Nno mutta jos aamulla saa nukkua pitkään niin nou hätä :) mutta ihan tuttua tuo täälläkin.. :D

Nno mutta jos aamulla saa nukkua pitkään niin nou hätä :) mutta ihan tuttua tuo täälläkin.. :D

Ajattelin että oisin heränny 8 aikaan fillarilla vetäsemään aerobiset ja kerrankin starttais lauantain ajoissa... Kaunis ajatus kylläkin mutta ei ikinä onnistu:jahas:

Back
Ylös Bottom