Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa tulla kevät kun linnut laulo äsken aika äänekkäästi tossa pihalla. En muista millon oisin viimeks kuullu lintujen laulavan.

Rento aamu. Nukuin pommiin ja ajoin auton liikenteenjakajaan. Heräs varmaan puoli Jyväskylää mun kiroiluun.
Outs, tota on vaikea ylittää enää. Parempaa loppupäivää.

Hello, motherfuckers !

What´s up ?

Illalla salia, sit laatu aikaa kera esikoisen kanssa.. Huomenna jumppaa ja sit kokkailemaan nassua..

Voi elämä miten jaksaa aamusin aina väsyttää.. Ihan sama nukkuuko 8h vai 5h, silti väsyttää.. Aaargh.
Onneks mä olen kipeä, niin mun ei edes tarvi yrittää näyttää pirteältä :) Miten kiipeilyt meni eilen? Se sade oli aika :jahas: mutta käpyttelin minäkin tunnin lenkin tasaisella.

Onneks mä olen kipeä, niin mun ei edes tarvi yrittää näyttää pirteältä :) Miten kiipeilyt meni eilen? Se sade oli aika :jahas: mutta käpyttelin minäkin tunnin lenkin tasaisella.
Meillä kävi Estan kans pieni informaatokatkos, Esta oli menossa vasta kuudelta kun mä olin jo viideltä siellä :D Könysin sit itekseni kolmesti ylös, ei ollu herkkua kun hirmu liukasta niissä portaissa, ja joku oli persmäen vetäny vielä siihen! Onneks lumet sulaa nyt nopeaan ni kohtahan ne rappuset on paljaana. Huono kunto mulla silti on, ei toivoakaan et ois jaksanu juosta..

Meillä kävi Estan kans pieni informaatokatkos, Esta oli menossa vasta kuudelta kun mä olin jo viideltä siellä :D Könysin sit itekseni kolmesti ylös, ei ollu herkkua kun hirmu liukasta niissä portaissa, ja joku oli persmäen vetäny vielä siihen! Onneks lumet sulaa nyt nopeaan ni kohtahan ne rappuset on paljaana. Huono kunto mulla silti on, ei toivoakaan et ois jaksanu juosta..
No, mäkijuoksut on älyttömän raskaita. Harva talvella on kauheen kovassa juoksukunnossa. Mut joka treeni vie parempaan päin! Eli peukut siitä, että lähdit yksin tarpomaan mäkeä. Kesällä me kipitetään jo niinku gasellit :D

Voi elämä miten jaksaa aamusin aina väsyttää.. Ihan sama nukkuuko 8h vai 5h, silti väsyttää.. Aaargh.

Kevätväsymystä ilmassa? Mulla nää aamut on ollut koko viikon yhtä tuskaa. Ei auta edes tuo kirkasvalolamppukaan ja sen piipittävä herätysääni (olen onnistunut tottumaan siihen =.=; ) Mulla on siis tällä hetkellä kaksi herätyskelloa ja silti saatan onnistua nukkumaan aikani yli. Jatkossa voisi sijoittaa yhden herätyskellon toiselle puolelle huonetta, niin olisi pakko nousta ylös.

Hah, en ole ainoa harhaluuloissa elävä. Sen lisäksi että kipitän kuin gaselli kesällä, niin omaan myös sorjat jalat moiseen :D

Mä oon erimieltä näistä aamuista. Herään yleensä kuuden maissa ja lähden lenkille koiran kanssa olettaen ettei silloin ole kauheasti muita (ärsyttää olla lenkillä kun kaikki stadin koirat on puistossa samaan aikaan räkyttelemässä enkä jaksaisi jäädä juttelemaankaan). Kuudelta on ollut jo hirveästi jengiä aamulenkillä koko viikon. Nukkukaa hei muut pidempään!! Miten aikaisin sitä pitääkään lähteä aamulenkille ettei olisi puisto ihan täynnä

Miten aikaisin sitä pitääkään lähteä aamulenkille ettei olisi puisto ihan täynnä
Minä tykkään aamulenkeistä kanssa just siitä syystä, että ei ole paljoa muita liikkeellä. Mahtavaa kävellä metsässä katselemassa kun luontokin heräilee :) Ihan keskitalvella se ei ole niin kivaa, kun on ihan pimeää vielä, mutta tähän aikaan vuodesta enemmän kuin jees! En kyllä asu Helsingissä, ja teen lenkit metsässä. Kesällä vois jopa käydä uimassa aamulla ennen töihin lähtöä.

Back
Ylös Bottom