Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis kiva katsoo ilmeitä, kun kaupassa kassalla ojentais rahan tämmönen kädessä:
hnhummeri.jpg

Toi on jo härö.

Näistä tulee mieleen ihan mun nuoruusvuodet, mulla oli melko öhöm vilkas mielikuvitus. Kerran yläasteella olin myöhässä biologian tunnilta. Mietin, että miten välttäisin merkinnän myöhästymisvihkoon. No, biologian ja maantiedon varasto sijaitsi siinä aivan lähellä, hain sieltä sen ihmisen rakennetta havainnollistavan luurangon, puin sille päälle oman takkini ja pipon ja rullasin viritelmän luokan ovelle. Itse koputin oveen ja piilouduin sitten naulakoiden taakse. Kun opettaja tuli aukaisemaan oven, sanoin piilosta "Olen odotellut tässä jo aika kauan". En saanut myöhästymismerkintää, mutta muita rangaistuksia kyllä...

Hippulat vinkuu ja koirat haukkuu! Minä olen edennyt siihen vaiheeseen, että kirjoittelen jo graduni johtopäätöslukua. Onhan se aikakin saada mokoma tekele pois alta.

Hippulat vinkuu ja koirat haukkuu! Minä olen edennyt siihen vaiheeseen, että kirjoittelen jo graduni johtopäätöslukua. Onhan se aikakin saada mokoma tekele pois alta.
Oho, tosi hyvässä vaiheessa siis oot jo! Tosin, gradun tekeminen on kivaa, mä voisin tehdä vaikka toisen <3 Eli ei ne oo mitään mokomia tekeleitä!

Englanti. Verrattuna oman koulun nettisivuihin, noista ulkomaisista kouluissa oli todella vähän tietoa kurssivalikoimasta. Onneksi molemmista kohteista löytyi sopivia kursseja :) Kesällä joutuu tekemään töitä ihan hirveästi, että saa rahat tuohon matkaan. Jos ei nappaa, niin mulla onneksi varasuunnitelma :D

Erinomaista, etkä varmasti tule katumaan. Tiedänpähän, että missä päin maailmaa on tarjolla erinomainen suomea puhuva matkaopas!

Arjen pieniä iloja: ulkona auringossa kuivuvat pyykit! :haart:

Ja vähemmän iloa, tää ikävä ruttotauti vaan jatkuu ja jatkuu... :(

Back
Ylös Bottom