Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väännän itkupotkuraivarit keskellä ravintolan lattiaa. Sillä saisi jo ainakin jotakin aikaiseksi, vähintään potkut tai jotain.
Hei mä tiedän monta hyvää keinoa saada pitkä sairasloma :D Ns. "perinteinen" on ottaa mukaan käsinukke, jonka kanssa käy keskusteluja.

Hei mä tiedän monta hyvää keinoa saada pitkä sairasloma :D Ns. "perinteinen" on ottaa mukaan käsinukke, jonka kanssa käy keskusteluja.

Ei saakeli, mullahan on Cookie-monster tumput himassa ja voisin toisen niistä ottaa mukaan. :D Tai mikä parempi, otan molemmat ja käyn kimppakeskustelua niiden kanssa. :hyper:

Pari tuttua jotka ne on jo ehtinyt mulla nähdä mukana joskus on muutenkin sanonut mua jo hulluksi niiden takia. :D

Ei saakeli, mullahan on Cookie-monster tumput himassa ja voisin toisen niistä ottaa mukaan. :D Tai mikä parempi, otan molemmat ja käyn kimppakeskustelua niiden kanssa. :hyper:

Pari tuttua jotka ne on jo ehtinyt mulla nähdä mukana joskus on muutenkin sanonut mua jo hulluksi niiden takia. :D

Mie voin tulla pitämään toista tumppua niin ei näytä niin mielipuoliselta! :D Mistä noita saa, haluan kanssa! :hyper:

Luen melkein joka kerta taikamieli, kun pitäisi lukea taikakameli.
Taikamieli vois olla joku cool pelihahmo tai fantasiadude. Siks mun nimimerkki ei olekaan se :D

Ne vois esim. riidellä siitä, että kun toinen on aina töissä... Sä koetat sitten vähän rauhoitella väliin, että "heiii kaverit, me ollaan julkisella paikalla nyt".

1288452057381.jpeg
Uutiskynnys :rolleyes:

Mie voin tulla pitämään toista tumppua niin ei näytä niin mielipuoliselta! :D Mistä noita saa, haluan kanssa! :hyper:

Ite tilasin talvella EMP:stä, mutta nyt ei taida enää siellä olla. :D

Kirjoita googleen "cookie monster mittens" ja kato mitä löytyy.

e. piru tää on jotenkin vammainen nyt kun ei saa laitettua edes kunnon kuvaa enää... :D

Liitteet

• Cookie_Monster_mittens_2010.webp
    Cookie_Monster_mittens_2010.webp
    195,4 KB · Katsottu: 58
  • 6ECM067.webp
    6ECM067.webp
    17,7 KB · Katsottu: 50
Panda, tässä sulle:
pandaarm.jpg

Saako kysyä, kumpi päätyi ykkösvaihtoehdoksi lopulta? :)
Englanti. Verrattuna oman koulun nettisivuihin, noista ulkomaisista kouluissa oli todella vähän tietoa kurssivalikoimasta. Onneksi molemmista kohteista löytyi sopivia kursseja :) Kesällä joutuu tekemään töitä ihan hirveästi, että saa rahat tuohon matkaan. Jos ei nappaa, niin mulla onneksi varasuunnitelma :D

Mitä jos menisin pelkät kalsarit jalassa tuonne yliopiston pihalle ja huutelisin "kikkelis kokkelis"?
Toi on ihan last season. Kokeile kääriytyä eteismattoon ja pyöri lattialla tuskallisen näköisenä karjahdellen välillä. Sitten kun ihmiset tulee tuijottamaan, niin nouset siitä coolina todeten että "hei, tää on paloturvallisuusharjoitus, DAA".

Jos vielä keritään pulkkamäkeen tänä talvena, niin lupaan ottaa noi mukaan. :D

Back
Ylös Bottom