Hae kaupunginarkistoon, vaikka Helsinkiin?
Katsotaan nyt. Kai tässä pitäisi tyytyä kohtaloonsa ja hakea Intersportiin. Sitähän varten minä olen aikaani hukannut yliopistossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hae kaupunginarkistoon, vaikka Helsinkiin?
Mistä ihmeestä alan etsimään jotakuinkin koulutusta vastaavaa työtä?
Perusta oma kustantamo ja ala myymään itse kirjoittamaasi historia-, rotuoppi- ja isänmaallisuusaiheista materiaalia. Suosio olisi näinä aikoina taattu. Tarvittaessa voit täydentää valikoimaa esim. ufoja ja mustaa magiaa käsittelevillä teoksilla.
Oletko sitten harkinnut toimittajan uraa? Ainakin marssimusiikkiin erikoistuneeksi musiikkitoimittajaksi sinussa olisi aineksia.
"Parasta toimittaja-ainesta ovat huonosti sopeutuvat ja rähinöintiin taipuvaiset yksilöt."
- Helsingin Sanomien päätoimittaja Keijo Kylävaara
Tarvitseeko perustella enempää?
Hmm, niin :D teiän pitää varmaan kysyä Pyr0lta itseltään mitä sillä oli mielessä :D heh
Se vois kyl olla noi sääret..tai kädet.. tai molemmat.. emt :D
Väsyttää. Alkaa olla mitta täynnä lapsen yöraivoamisia.
Lastenneurologi koittaa keksiä jotain öiden rauhottamiseksi, mutta oli kovin skeptinen melatoniinireseptin suhteen. Itse taas olen valmis kokeilemaan mitä vain, että saan nukkua öisin. Tää on ihan hirveetä, että saa kuukauden aikana nukkua 4 yötä kunnolla.
Yhyyy!! :(

Toi on kyllä niin väärin. Mutta sun tai munkaan alan paikkoja ei ole haettavissa mitenkään liikaa. Täytyy vaan tyytyä siihen, että olisi alkuun edes jotain. Entä jos hakisin johonkin omaan alaan liittyvään paikkaan kesätöihin? Sehän ei varmuutta tuo pidemmällä aikavälillä, mutta saisi jalan edes johonkin ovenväliin. Eduskunnassa ja ministeriöissä on aika usein paikkoja vapaana, missä tarvitaan akateeminen loppututkinto, mutta sitä ei ole kovin tarkatsi yksilöity että miltä alalta.Katsotaan nyt. Kai tässä pitäisi tyytyä kohtaloonsa ja hakea Intersportiin. Sitähän varten minä olen aikaani hukannut yliopistossa.

Nyt voi alkaa jännäämään. Hakemus on lähetetty ja nyt pitää vaan uskoa ja toivoa. Toivottavasti kirjoittelen tänne syksyllä ihan jostain muualta
Nukkumisesta on tullut viimeisen viikon aikana todella hankalaa. Ei saa millään nukahdettua iltaisin ja vielä lisäksi heräilen ainakin kaksi kertaa yössä.

Keksustelun tarkoituksena on "puhua suu puhtaaksi" ja pelkään pahoin että puhtaus tapahtuu vasta drinkkien aikana joillakin.Aika paha... Jos vaan liimaat naamalle semmosen kestohymyn ja vastaat vain kaikkeen rauhallisesti "ihanko totta, siltäkö sinusta tuntuu?".No nyt tosiaankin voi alkaa jännäämään, kun tänään tuli ilmoitus että perjantai-iltapäivänä olisi tarkoitus lähteä jonnekin työporukan kanssa pitämään ns. kehityskeskustelua pitkän lounaan merkeissä.
Joka sitten klo 16 jälkeen jatkuu oman valinnan mukaan drinkeillä.Keksustelun tarkoituksena on "puhua suu puhtaaksi" ja pelkään pahoin että puhtaus tapahtuu vasta drinkkien aikana joillakin.
Taidan jättää ripsivärit laittamatta pe-aamuna kokonaan ja tehdä illalla jonkun asialistan itteeni varten - samoin jotkut vastalause-vaihtoehdot.
Oi tätä ihanuutta, en malta odottaa.
Aika paha... Jos vaan liimaat naamalle semmosen kestohymyn ja vastaat vain kaikkeen rauhallisesti "ihanko totta, siltäkö sinusta tuntuu?".