Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä ihmeestä alan etsimään jotakuinkin koulutusta vastaavaa työtä?

Perusta oma kustantamo ja ala myymään itse kirjoittamaasi historia-, rotuoppi- ja isänmaallisuusaiheista materiaalia. Suosio olisi näinä aikoina taattu. Tarvittaessa voit täydentää valikoimaa esim. ufoja ja mustaa magiaa käsittelevillä teoksilla.

Perusta oma kustantamo ja ala myymään itse kirjoittamaasi historia-, rotuoppi- ja isänmaallisuusaiheista materiaalia. Suosio olisi näinä aikoina taattu. Tarvittaessa voit täydentää valikoimaa esim. ufoja ja mustaa magiaa käsittelevillä teoksilla.

Tässä maassa ei kannata ryhtyä yrittäjäksi. Minulla ei ole muutenkaan tarvittavaa tarmoa siihen hommaan.

Oletko sitten harkinnut toimittajan uraa? Ainakin marssimusiikkiin erikoistuneeksi musiikkitoimittajaksi sinussa olisi aineksia.

Lehti, jossa minä olisin toimittajana, olisi jatkuvasti JSN:n tarkkailun kohteena. Musiikkitoimittajaksi teoreettinen osaaminen ei taida ihan riittää ja marssimusiikki on hyvin pimennossa valtamedioissa.

"Parasta toimittaja-ainesta ovat huonosti sopeutuvat ja rähinöintiin taipuvaiset yksilöt."

- Helsingin Sanomien päätoimittaja Keijo Kylävaara

Tarvitseeko perustella enempää?

"Parasta toimittaja-ainesta ovat huonosti sopeutuvat ja rähinöintiin taipuvaiset yksilöt."

- Helsingin Sanomien päätoimittaja Keijo Kylävaara

Tarvitseeko perustella enempää?

No minä en juurikaan pelaa pesäpalloa, enkä ole päässyt kuittailemaan raitiovaunussa entiselle ruotsin opettajalleni. En myöskään ole katkaissut välejä Viron presidenttiin Mersun käytöstä syntyneen häslingin takia. Eikä Kanerva Luvela ole ollut matematiikan opettajani.

Hmm, niin :D teiän pitää varmaan kysyä Pyr0lta itseltään mitä sillä oli mielessä :D heh

Se vois kyl olla noi sääret..tai kädet.. tai molemmat.. emt :D

Kaikkihan noi on ihan okei, mutta... :D

Väsyttää. Alkaa olla mitta täynnä lapsen yöraivoamisia.

Lastenneurologi koittaa keksiä jotain öiden rauhottamiseksi, mutta oli kovin skeptinen melatoniinireseptin suhteen. Itse taas olen valmis kokeilemaan mitä vain, että saan nukkua öisin. Tää on ihan hirveetä, että saa kuukauden aikana nukkua 4 yötä kunnolla.

Yhyyy!! :(

Väsyttää. Alkaa olla mitta täynnä lapsen yöraivoamisia.

Lastenneurologi koittaa keksiä jotain öiden rauhottamiseksi, mutta oli kovin skeptinen melatoniinireseptin suhteen. Itse taas olen valmis kokeilemaan mitä vain, että saan nukkua öisin. Tää on ihan hirveetä, että saa kuukauden aikana nukkua 4 yötä kunnolla.

Yhyyy!! :(

Kuulostaa kyllä rankalta.. Onko sulla mahdollisuutta saada lisää lastenhoitoapua? Lapset yökylään välillä tai joku sun luo yökylään auttamaan? Toivottavasti melatoniini auttaa. Jaksamisia! :love:

Huomenta rusinapussit! Tänään ois muuttohommia luvassa, onneks ei omia sentään, paljon mitään muuta vihaa niin paljon kuin muuttamista. Hyvällä tuurilla vois ehtiä salille ennen iltavuoroa. Mut jos ei niin sit ei. Tänään lähtee koira pois joksikin aikaa ja mä koitan sit pärjätä iiiiihan yksin.

Huh, kun heräämiset on taas vaikeita kun on vetänyt 10h unia viimeiset puoli viikkoa. Tarvitsisin laitteen, joka kaataa kurkkuun kahvia heti kun herätyskello soittaa.

Katsotaan nyt. Kai tässä pitäisi tyytyä kohtaloonsa ja hakea Intersportiin. Sitähän varten minä olen aikaani hukannut yliopistossa.
Toi on kyllä niin väärin. Mutta sun tai munkaan alan paikkoja ei ole haettavissa mitenkään liikaa. Täytyy vaan tyytyä siihen, että olisi alkuun edes jotain. Entä jos hakisin johonkin omaan alaan liittyvään paikkaan kesätöihin? Sehän ei varmuutta tuo pidemmällä aikavälillä, mutta saisi jalan edes johonkin ovenväliin. Eduskunnassa ja ministeriöissä on aika usein paikkoja vapaana, missä tarvitaan akateeminen loppututkinto, mutta sitä ei ole kovin tarkatsi yksilöity että miltä alalta.

Nyt voi alkaa jännäämään. Hakemus on lähetetty ja nyt pitää vaan uskoa ja toivoa. Toivottavasti kirjoittelen tänne syksyllä ihan jostain muualta :)
Nukkumisesta on tullut viimeisen viikon aikana todella hankalaa. Ei saa millään nukahdettua iltaisin ja vielä lisäksi heräilen ainakin kaksi kertaa yössä.

Nyt voi alkaa jännäämään. Hakemus on lähetetty ja nyt pitää vaan uskoa ja toivoa. Toivottavasti kirjoittelen tänne syksyllä ihan jostain muualta :)
Nukkumisesta on tullut viimeisen viikon aikana todella hankalaa. Ei saa millään nukahdettua iltaisin ja vielä lisäksi heräilen ainakin kaksi kertaa yössä.

Saako kysyä, kumpi päätyi ykkösvaihtoehdoksi lopulta? :)

No nyt tosiaankin voi alkaa jännäämään, kun tänään tuli ilmoitus että perjantai-iltapäivänä olisi tarkoitus lähteä jonnekin työporukan kanssa pitämään ns. kehityskeskustelua pitkän lounaan merkeissä.
Joka sitten klo 16 jälkeen jatkuu oman valinnan mukaan drinkeillä. :rolleyes: Keksustelun tarkoituksena on "puhua suu puhtaaksi" ja pelkään pahoin että puhtaus tapahtuu vasta drinkkien aikana joillakin.
Taidan jättää ripsivärit laittamatta pe-aamuna kokonaan ja tehdä illalla jonkun asialistan itteeni varten - samoin jotkut vastalause-vaihtoehdot.

Oi tätä ihanuutta, en malta odottaa.

No nyt tosiaankin voi alkaa jännäämään, kun tänään tuli ilmoitus että perjantai-iltapäivänä olisi tarkoitus lähteä jonnekin työporukan kanssa pitämään ns. kehityskeskustelua pitkän lounaan merkeissä.
Joka sitten klo 16 jälkeen jatkuu oman valinnan mukaan drinkeillä. :rolleyes: Keksustelun tarkoituksena on "puhua suu puhtaaksi" ja pelkään pahoin että puhtaus tapahtuu vasta drinkkien aikana joillakin.
Taidan jättää ripsivärit laittamatta pe-aamuna kokonaan ja tehdä illalla jonkun asialistan itteeni varten - samoin jotkut vastalause-vaihtoehdot.

Oi tätä ihanuutta, en malta odottaa.
Aika paha... Jos vaan liimaat naamalle semmosen kestohymyn ja vastaat vain kaikkeen rauhallisesti "ihanko totta, siltäkö sinusta tuntuu?".

Aika paha... Jos vaan liimaat naamalle semmosen kestohymyn ja vastaat vain kaikkeen rauhallisesti "ihanko totta, siltäkö sinusta tuntuu?".

Väännän itkupotkuraivarit keskellä ravintolan lattiaa. Sillä saisi jo ainakin jotakin aikaiseksi, vähintään potkut tai jotain.

Back
Ylös Bottom