Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en saanut laitettua sitä edellisinäkään vippivuosina (ainakin 3), joten en pidättäisi hengitystä nytkään.

Pitääkö mun alkaa loukaantua kun kukaan ei muista mua :(

Kyllä minäkin muistan sinut ja tuon avatarin. Muistan naureskelleeni joskus tuolle pölkkynaiselle.

Arvatkaapa oonko kirjoittelemassa pakkikselle turhia viestejä, kun olisi kamala paniikki-hysteria-kiire saada yksi kirjoitushomma valmiiksi? Mun täytyy oikeasti olla maailman laiskin ihminen!

Arvatkaapa oonko kirjoittelemassa pakkikselle turhia viestejä, kun olisi kamala paniikki-hysteria-kiire saada yksi kirjoitushomma valmiiksi? Mun täytyy oikeasti olla maailman laiskin ihminen!
Mulla on vähän sellainen kutina, että 95 prosentilla ihmisistä on säännöllisesti samanlaisia tuntemuksia. Aina on kummasti jotain parempaa tekemistä, kun pitäisi tehdä jotain tärkeää.

Jeps. Tuttu tunne. Jos mä nyt kuitenkin ryhdistäytyisin ja sulkisin tämän. Itsellä ei ole mikään kiirus, mutta voisihan nämä hommat saada valmiiksi reilusti ennen palautuspäivää.

:haart:

Minulla on muuten pehmoeläinpariskunta, joiden nimet ovat Heinrich ja Margarete.

Jo viitsit vaivautua, niin heitäs nimiehdotuksia kriteereillä: saksalainen, naispuolinen, kaksitavuinen.

Pitäis keksiä nimi tulevalle karvakuonolle, kun se onkin narttu (uros olisi ollut Reinhard tai Jylli)

:D

Muutkin voivat toki osallistua halutessaan...

Tääl Turun suunnalla on ollut ihan vaan sellanen maltillinen muutaman asteen pakkanen. Salossa on luonnollisestkin kylmempää ja ankeempaa. Mä alan näköjään olemaan taas jotakuin kunnossa. Oli pikanen tauti. Ainakin mä toivon, et tää oli ihan vaan tällä ohi. :)

Voi perse naiden taukojen kanssa... Mulla oli tuplaluento 9-11 ja seuraava vasta klo 15. Pitaisi varmaan tehda jotain hyodyllista tassa valissa, mutta kun ei oikein huvita... Istun kirjastossa facebookkaamassa ja pakkistelemassa ja mietin tuhlaisinko rahaa kahviin.

Tuli vähän tasotettua aikaista heräämistä kolmen tunnin päiväunilla :D Ei tosin ollut edes kovin aikainen aamu, kun herätys oli vasta 0730.

Ihana siivouspäivä! :haart: Vaatekaappi perattu ja taas olen askeleen lähempänä tavoitettani: omistaa mahdollisimman vähän mitään turhaa, ylimääräistä tai sellaista mitä en ihan oikeasti tarvitse! Synnynnäinen tavaroiden hävitysvimma iski jälleen... :D Kunhan vaan kelit lämpenee, taidan siirtyä ulkovajan kimppuun! :evil:

Helvetti kun on väsyny olo ja vielä pitäs saada vaikka mitä tehtyä huomiseks.

Nyt käyn kyllä tässä kotimatkalla kaupassa, ettei sekin unohdu niinku eilen.

Adriftin äänestyslippu päässyt hesarin sivuille?

Clipboard02.webp

Back
Ylös Bottom