Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä ymmärrät

Haha :D Rattaat pyörii vaan tyhjää päässä eikä ajatus kulje ollenkaan.

Olipa muuten mukava tänään, kun eräs opiskelija mun laskariryhmästä tuli kehumaan mua laskareiden jälkeen. Oli kuulemma keskustellut erään toisen henkilön (joka oli syksyllä mun ryhmässä) kanssa, että selitän asiat aina niin hyvin, että ne ymmärtää :)

E: Aika hyvä tuo Kriden video.

Iltaa. Mitäs keinoja pakkislaiset käyttää flunssan hoitoon? Kaikki keinot tervetulleita.

Hitto kun mulle tulee mieleen tuosta yläreunan bannerin iskulauseesta "karppaajan patukka" kuva puolitanassa olevasta elimestä (en sano mikä). Ei mikään mukava mielikuva aamutuimaan.

Huomenta. Tuli nukuttua aikalailla surkeasti; aivan liian lyhyesti (n. 4 tuntia) ja jäykästi, kun heti aamusta oli yläselkä jumissa. Ripeän ensiavun jälkeenkin niska kiukuttelee. Jos voisi, niin jäisin tänään makaamaan sänkyyn. Mulla on kuitenkin tänään mukavaa menoa tiedossa :)

Pakkanen paukkuupi ja lumet kiristyypi! Salipäivä ihmiset... :dance:

Porukkahan on pirteällä päällä tänään :) Ilmakin on mitä mainioin. Sain raahattua itseni koululle asti, nyt pitäisi katsoa mitä tänään noista tehtävistä vääntää kasaan ennen lounasta.

Pakkanen sinänsä ei haittaa, mutta aamulla pitäisi olla sen verran tolkuissa että vetääkö päälle untuvatakin vai jotain muuta. Mutta huomiselle näytti -17 kun viimeksi katsoin.

Pakkanen sinänsä ei haittaa, mutta aamulla pitäisi olla sen verran tolkuissa että vetääkö päälle untuvatakin vai jotain muuta. Mutta huomiselle näytti -17 kun viimeksi katsoin.

:offtopic: Hieno avatar! ;) Suosikkihahmo ja ihan huippu sarja...

Välillä tuntuu, etten osaa enää ollenkaan pukeutua pakkasilla, koko ajan joutuu miettimään vaatetusta... ehkä se on merkki siitä, että omistaa liian vähän talvivaatteita? :jahas:

Tuosta talvivaatteiden vähyydestä tulikin mieleen, että voisi ostaa uudet kengät. Olen myös miettinyt sitä, pitäisikö sitä siirtyä käyttämään toppatakkia, kun tähän mennessä on pärjännyt tuolla kevyemmälläkin, mikä hiukan hämmästyttää. Olen kuitenkin herkästi paleleva.

Back
Ylös Bottom