Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta !

Illalla salia, ja kuopus tulee yöksi. "Isi on minun kaveri!" Kroppa alkaa taas tottumaan kunnon treeneihin. Huomenna häihin ja sit, ehkä riipasen känät.

Hyvät vkl.

Ääh, pikkupakkanen mitään haittaa. :D Täälläkään ole kuin -30. :lol2:

Täällä on myös mukavasti pöllyävä lumisade sen pakkasen lisäksi. Sen taas tietää miten nuo toistaitoiset autoilijat tuolla liikenteessä vetelee... puolelta kansasta sais kyllä kortin ottaa pois, samalla helpottuis se bussien kulkeminen :D

Täällä on myös mukavasti pöllyävä lumisade sen pakkasen lisäksi. Sen taas tietää miten nuo toistaitoiset autoilijat tuolla liikenteessä vetelee... puolelta kansasta sais kyllä kortin ottaa pois, samalla helpottuis se bussien kulkeminen :D

Täällä "korvessa" ei sada lunta, mutta olet kyllä oikeassa tuon ajo homman suhteen. :D

Kyl mä siitä mun mielestä aika moneen ketjuun itkin kun oon niin köyhä että mopoki piti hävittää.

Voe paska, menny multaki täysin ohi. :( Nooh, vanaha pois alta ja uutta haaveilee. ;)

Tuollahan toi meänkin prätkä leppäilee varastossa odottaen tuunausta. :D

Huoh tuota keliä :(
Joo. Soitin kotiin, niin siellä oli -38 ja isän traktori jäätynyt metsään. Osaan taas arvostaa siistiä sisätyötä, koska ei tarvitse paljain käsin pakkasessa pimeässä korvessa säätää moottoria.

Näin yhden illan tutkailun jälkeen voin suositella :thumbs:
Kymmenittäin privaviestejä sinkkuketjun miehiltä? Kahvikutsu pandalta?

Vittu tänäänkin joutuu poistuu kotoota. Ei hyvä, ottaen huomioon että tuola on -500 astetta.

Back
Ylös Bottom