Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs sen mukavempaa kuin pidennetty viikonloppu edessä, tosin jos syynä pidennykseen on infulenssanoireet niin ei naurata yhtään :rolleyes: Miten ihminen voi muka sairastaa näin paljon, kun ennen ei tarvinut sairastaa juuri ikinä. Ei ymmärrä :(

Yritän kovasti pakoilla täällä Pakkotoistolla kouluhommia. Ei täälläkään tapahdu juuri mitään uutta, niin kai se olisi mentävä kirjoittelemaan jotain hämärää settiä kansainvälisestä liiketoiminnasta.

Näin on. Polkupyöräily, -28, hiki meinas tulla! Pyörä on melko kankea polkasta näissä asteissa, ei rullaa vapaallaa mihinkää.

Mun pyöräni polkee randomisti tyhjää. Meinasin muutamaankin otteeseen lentää tankoa päin. Taida pistää sen telakalle näitten pakkasten ajaksi ja tyytyä kävelemään. Ja tääl on sentään ollut pakkasta vaan parikymmentä astetta. :jahas:

Oli taas hyvät painit. Hyvät on taas jumitukset myös. Menee, niiku yks yhteen kivasti.

Ulkona on ihan kivaa kun pukee päälle tarpeeksi eikä tarvitse mennä hikoilemaan kauppaan tai tapella auton kanssa.

Totta :) Ikävä kun koiran kanssa ei pysty ulkona olemaan kun kinkkaa 100m jälkeen kolmella jalalla. Yrittänyt aktivoida sitä sisällä kaiken maailman etsintäleikeillä ja niistä se tykkää :)

Nööy, vipit myönnettiin juuri ennen huomista tenttiä ja viikonloppua netin ulottumattomissa! Hetken jo harkitsin treenin skippaamista päästäkseni tutustumaan uuteen puoleen, mutta onneksi järki voitti :)

Voi elämä, Duell 2012 kuvasto oli ilmestyny postilaatikkoon. 350 sivua prätkäkamaa. Pidelkää mua!

Hey girl, show me how you ride it...:whip:
MJPMINX+BL.webp

Kyl mä siitä mun mielestä aika moneen ketjuun itkin kun oon niin köyhä että mopoki piti hävittää.

Tämä tieto on mennyt kokonaan ohi:wtf:

Miten nyt käy ensi kesän prätkämiitin, Foxykin oli tulossa Suzuki PV:llä (ainoa peli jossa sillä ylettyy jalat maahan).

Tai sitten tehdään niin, että saat erivapauden lipua italialaisella urheiluautolla paikalle.

Tämä tieto on mennyt kokonaan ohi:wtf:

Miten nyt käy ensi kesän prätkämiitin, Foxykin oli tulossa Suzuki PV:llä (ainoa peli jossa sillä ylettyy jalat maahan).

Tai sitten tehdään niin, että saat erivapauden lipua italialaisella urheiluautolla paikalle.

Noh, kyllä tässä lähipiirissä vielä mopoja on runsaasti, joten tollaseen miittimuotoiseen tapahtumaan kyllä sen kun valkkailee mieleisensä Hondan tuolta tallista ja päräyttää paikalle :D Mutta omaa ei varsinaisesti enää ole joten jatkuvasti ei kehtaa ajella toisten vehkeillä.

Nelonen mainostaa että nelonen pro on ilmanen tän vkonlopun kaapelitalouksissa. Eipä vissiin soneran kaapelissa kun ei kanava näy. Ois ollu kiva kattoa pitkästä aikaa telkkarista nhl:ää. No onneks on streamit. Pyssy ja Teude väijymässä canucs peliä?

Ensin mietin että piru kun osaa olla väsynyt, vaikka nukkuikin tarpeeksi. Mutta sitten muistin, että onneksi ulkona on kätevästi -25C, joten kävelymatkan jälkeen tuskin paljoa väsyttää :D

Ei paljon huvittanu nousta lämpimän peiton alta kylmyyteen :D

Back
Ylös Bottom