Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äläkä nyt vaan sano että oot viiatin hommannu...

p0000211.webp

That's the ticket!

Aloin lueskelemaan Roller derbystä. Turun Open skate meni tosin sivusuun enkä nyt tiedä olisko tuommonen kontaktilaji lopulta kuitenkaan ihan mun juttu... Ehkä tuota vois seuraavaan Open skate tapahtumaan kuiteskin mennä tutustumaan.

Helvetti. Keitin ekaa kertaa kotona munia, aina syöny paistettuna ennen. Laitoin sit samantien 10 porisemaan ku ajattelin että jaksaahan nyt paistettunakin helposti kymmenen syödä. Kuorinki jo kaikki ja nyt oon 6 syöny ja tökkii :D Möööööh! Ei taida ilman kuoria säilyä kovin hyvin?

^Tee munavoita?

Jo pelkästään kireet venyttelemättömät takareidet tuntuu pahalle..

Itsehän herätin treeniseurassa ihmetystä kun ohimennen jalkajumpalla vetäisin malliksi sellaisen viittävaille spagaatin, vaikkei mun näe hirveästi venyttelevän ja teen lämpöjen lisäksi vain hieman pumppaavia venyjä ennen työsarjoja. Jälkivenyt tahtoo sitten jäädä helposti tekemättä kun oon niin laiska - Hmhh, tuntuipa vilpittömän hyvältä brassailla hieman.. :)

Iltaa iltaa! Päivemmällä väsytti niin maan saatanasti että meinasin sohvalle nukahtaa, mutta taistelin urheasti vastaan ja tässä tulos, unta ei millään!!

Back
Ylös Bottom