Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuten sanoin, vain kumarruin pöntön ylle, kun en mitään valuvaa kuolemaa odottanut.

sorry, häiriköin tännekin täysin OT:n OT:llä, mutta tietäisikö joku, onko Leppävaaran urheilupuiston takana olevassa metsässä ladut, vai voiko siellä vielä lenkkeillä? Kiitos pikaisesta avusta jos joku tietää! Jatkakaa.

Mistä saa ostettua lisää puhtia ja enemmän malttia?? Onneks enää yks työpäivä tälle viikkoa ja sit saa hengähtää pari päivää ihan rauhassa ja keskittyä olennaiseen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten kännykän kuvat saa siirrettyä muistikortille kun kerran sile paikka tuolla on... kyseessä samsungin iskun ja veden kstävä malli. Pähkäillyt tässä hetken...

FedEx oli jättänyt mulle lapun, että niillä olis joku kilon paketti mulle. Mitähän se mahtaa olla? Ainoa paketti, mitä odotan on kolme kirjaa, jotka tilasin Amazonista, mutta niidenkin pitäs saapua arvioidun toimitusajan nojalla aikasintaan 2 viikon päästä :D

FedEx oli jättänyt mulle lapun, että niillä olis joku kilon paketti mulle. Mitähän se mahtaa olla? Ainoa paketti, mitä odotan on kolme kirjaa, jotka tilasin Amazonista, mutta niidenkin pitäs saapua arvioidun toimitusajan nojalla aikasintaan 2 viikon päästä :D

92FS painaa 970 grammaa.

beretta_92fs_9x19mm_parabellum_by_wolfwing9115-d3l3ubo.webp

Pakko olla.

Onko jotenkin gay, jos tekis mieli silittää tota. :kuola:

En usko. Sehän on oikeestaan vaan äijäilyä hipelöidä tommosia.

Sanze matkalla tapaan Judista ens kuussa:

kuulin tänään radiosta ton biisin ekaa kertaa ja tuli heti tuo episodi mieleen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei pyssyt oo kivoja. Hyi teitä

e. Tällä ei viitata erääseen pakkislaiseen.

kuulin tänään radiosta ton biisin ekaa kertaa ja tuli heti tuo episodi mieleen

Haloo Helsinki on kyllä kovaa kamaa!

Mutku mää oon nainen. :D Rekkalesbogay. :rolleyes:

Noh :D Naisilla se on sitten varmaan vaan seksikästä. En pitäisi rekkalesboilugaystelynä.

Mulle oli Royal Maililta tullut samanlainen joskus joulukuussa. Sain sen vasta tassa kuussa kun tulin reissuilta kotiin mutta en ole viela muistanut kayda kyselemassa sen peraan. Eihan se varmaan siella postissa enaa ole, mutta olisi kiva tietaa kenelta (melkein) sain yllarilahjan!

Ma soin asken pitsaa. Sehan on sallittua kun on kipeana, eikos?

Back
Ylös Bottom