Kyllä mä tiedän ettei noita katsastusmiehiä hirveästi kiinnosta alkaa asiakkaiden autoja roplaamaan, eikä se niille kuulu, mutta musta olis ihan kiva juttu ja hyvää asiakaspalvelua, jos jonkun ruuvin vaikka jaksaisi kiristää, eikä kirjoita siitä vain merkintää. Juttuhan on siis niin, että eukko kävi katsastamassa autonsa ja siitä tuli merkintä, että vetarin suojakumi oli irti. Ei siis rikki, vaan irti vaan. Ei sitten jaksanut muljauttaa sitä paikalleen. Se on ainakin kolmen sekunnin homma, niin kyllähän sen ymmärtää, ettei tollasen takia jaksa vaivautua. Ja mulle kävi kerran niin, että vasta vaihdettu jarruputki vähän vuosi liitoksesta. Laittoi siitä merkinnän, vaikka olisi voinut pienemmällä vaivalla kaivaa jakarin taskusta ja vääntää sen kiinni. Mulla meni siihen hommaan kymmenen sekuntia sen jälkeen kun auto oli nosturilla ylhäällä.
Teen mäkin töissä ihan vain pelkkää hyvyyttäni kaikenlaista mikä ei mulle välttämättä kuulu. Joskus lupaudun vaihtamaan asiakkaan raidetangon päät ja joskus olen jokusen jousenkin vaihtanut, vaikka kyseessä on rengasliike, eikä korjaamo. On mukava antaa hyvää palvelua, enkä kyllä viitsi alkaa sanomaan, että ei kuulu mulle. Joskus ihan ehdotan, että voin vaihtaa ne raidetangon päät, jos tuot ne tänne samalla kun tuot auton ohjauskulmien säätöön.