Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eatfit_cutlery2_2.webp

2 kilon lusikka. Haarukka ja veitsi kilon

Mä en edes tiedä Jklässä mitään muita latuja kuin ne mitkä lähtee Laajavuoresta. Auto (tai "auto") kyllä on, mutta luulen että keskittyminen menee nyt enempi tohon punttailuun. Ens viikolla meen käymään kotikotona, sillon nappaan kyl äireen sukset alle ja käyn vähä lipsuttelemassa.
Vaikka mä lipsuttelen ihan muilla vehkeillä kuin suksilla, niin tossa Jyväsjärvellä kuin myös Palokkajärvellä menee hiihtoladut. Siitä en tiedä, että mihin ne tarkalleen menee ja minkä mittaisia ovat.

Perkele että on koomista kattoa Janni Hussin treeniä ilman ääniä ja kuunnella samalla Lamb Of Godia kovalla. Suosittelen kokeilemaan

Ois jalo mies linkin laittanu...

Nyt on rakkauden pyssy ollut taas illalla sen verran kovassa käytössä, että loppuyön voikin keskittyä Änäriin ja aamulla sitten pirteänä töihin. Sapuskaa -->

Sanokaapa tuleeko sanktiota jos tulee postista lasku missä ei oo eräpäivää ja jätän maksamatta. Maksasin kyllä mutta hukkasin laskun eikä jaksas soitella postin palvelunumeroon kun ei ne tossa mun lähipostissa osannu asiaa kommentoida sen enempää.

Huomenta!

Voisiko joku älykäs yksilö keksiä järjestelmän ja ohjelmiston joka oikeasti toimisi ilman jatkuvia häiriöitä? :jahas: Ja kaiken työn hoitavat robotit on muka niin toimiva & helppo ratkaisu! :wall: Onneksi tänään on perjantai ja viikonloppu vapaata!

Jeesus sentään mä olen nukkunu paskasti koko viikon. Täytyy varmaan kuroa viikonloppuna unia kiinni.

Huomenta..

Vähän kiristää.. eiköhän tää tästä..

Taitaa olla tällä viikolla 6 treeniä takana. Vieläköhän sitä vanha jaksaisi tänään ainakin yhdet ja lauantaina parit, niin voisi ottaa ensi viikon rennosti?

Ylähuuli taitaa olla ainoa kohta, joka ei ole jumissa.

Back
Ylös Bottom