Minä haluaisin pysyvän hiustenlyhennyksen.
Olen kuullut sellaisen urbaanin legendan, että tällaisen saa kun sheivaat ensin pääsi, ja sitten kaadat bensaa vasta-ajeltuun kupoliin. En ota vastuuta seurauksista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuullut sellaisen urbaanin legendan, että tällaisen saa kun sheivaat ensin pääsi, ja sitten kaadat bensaa vasta-ajeltuun kupoliin. En ota vastuuta seurauksista.
Muistan kun omat otettiin pois ja kampaajalta lahtiessa oli niin kalju olo etta tuntui kuin muutkin ihmiset olisivat huomanneet sen. Muistan tsekanneeni hissin peilista etta nakyyko mulla kaljuja lantteja paassa kun tukka tuntui niin ohuelta :D Ei nakynyt.
Nyt on onneksi omasta takaa kerrankin ihan kivan pitka tukka. Kasvatan sita vaikka vakisin ja pidan joskus ja jouluna clip oneja, koska pidennykset eivat kivuudestaan huolimatta sovi kaltaiselleni ihmiselle (en jaksa hoitaa, seurauksena tukka taynna rastapalloja).
Ihan Google translator riitti kertomaan, että ei pidä paikkaansa. Vitsinä kuitenkin hauska.
ja osuva.