Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen kuullut sellaisen urbaanin legendan, että tällaisen saa kun sheivaat ensin pääsi, ja sitten kaadat bensaa vasta-ajeltuun kupoliin. En ota vastuuta seurauksista.

En minä täyspäiväkalju viitsisi olla, vaan sellainen särmästi päältä leikattua ja sivuilta sekä takaa lyhyt malli olisi paras.

Minä haluaisin pysyvän hiustenlyhennyksen.

Itse haaveilen samasta, onneksi ikä on alkanut tehdä tehtäväänsä ja päänsheivaukseen vaadittavan höyläyspinta-alan läpikäyminen pienenee jatkuvasti.

e. Täyspäiväkalju kunniaan.

Täällä öisin töissä loisin
kunpa voisin tehdä toisin

Huomenta !

Tänään tehdään tatska loppuun..

Kumpa ei tulis. Hankin juuri diesel auton ja normaali työmatka toimistolle on 3km.

Käy sääliksi autoparkaa paukkupakkasilla kun ei lämpeä koskaan vaikka ois tolpassa :(

Mulle on ihan sama paljonko sitä pakkasta on, kunhan olisi edes kaksi päivää peräkkäin suunnilleen sama. Olen aamulla ihan tyhjäkäynnillä, ei jaksaisi miettiä että miten pitää pukeutua.

Muistan kun omat otettiin pois ja kampaajalta lahtiessa oli niin kalju olo etta tuntui kuin muutkin ihmiset olisivat huomanneet sen. Muistan tsekanneeni hissin peilista etta nakyyko mulla kaljuja lantteja paassa kun tukka tuntui niin ohuelta :D Ei nakynyt.
Nyt on onneksi omasta takaa kerrankin ihan kivan pitka tukka. Kasvatan sita vaikka vakisin ja pidan joskus ja jouluna clip oneja, koska pidennykset eivat kivuudestaan huolimatta sovi kaltaiselleni ihmiselle (en jaksa hoitaa, seurauksena tukka taynna rastapalloja).

Tarkistin itsekin onko kaljuja. Ei ollut, mutta ero mun tukkaan ennen pidennyksiä on silti huomattavan hirveä. Argh.

901040823.webp

Täältä voisi japanintaitajat dammann ja Pandakarhu kertoa pitääkö paikkansa.

Back
Ylös Bottom