Pitäisi syödä itsekin jotain, söin jo laatikollisen kalapuikkoja. Jos pari leipää ja mehua.
Mä syön piparitaikinaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi syödä itsekin jotain, söin jo laatikollisen kalapuikkoja. Jos pari leipää ja mehua.
Mä syön piparitaikinaa.
Tuttu fiilis. Tosin heräsin "vasta" 03.30. Edistystä sinänsä ku viime viikolla heräilin siinä 02 aikaan, et nää rytmit on selkeesti asettumassa paikalleenMenin nukkumaan kklo 22.00 ja heräsin klo 01.15, jonka jälkeen olen valvonut. Muuten ei haittais, mutta edessä on 13,5 tuntinen työpäivä. Prkl!

Aika tarkalleen tuli otettua samat tirsat. Nyt ei sitten väsytä yhtään, ei onneksi itsellä tarvi töihin lähtä mutta se meinaa sitä että nämä "väärät" rytmit sitten pysyy pitkään.Menin nukkumaan kklo 22.00 ja heräsin klo 01.15, jonka jälkeen olen valvonut. Muuten ei haittais, mutta edessä on 13,5 tuntinen työpäivä. Prkl!
Mulla olisi tässä töissä pari tuntia aikaa vääntää yksi suunnitelma valmiiksi, mutta voi vihtu kun laiskotuttaa enkä millään jaksaisi. Väsyttää, kun nukuin huonosti ja sen takia särkee päätäkin. Ja olisi muitakin hommia tehtävänä tuohon parin tunnin sisään.