Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hohhoh tuntuu, että ei enää saa mitään järkevää tehtyä. Täytyy varmaan mennä vaan kohta nukkumaan, niin jaksaa aamulla nousta aikasin.

Huh, nyt se on sitten tehty. Ilmoitin mun yhdelle työnantajalle, että kesällä lopetan kirjoitushommat kokonaan. Oli ihan hiton vaikea kirjoittaa tuota, koska yhteisiä vuosia on takana nyt tasan 14 (un-fuckin-believable) ja samalla katoaa yksi tulonlähde. Mutta se oli silti pakko tehdä, koska tää stressi sellaisesta asiasta joka ei mua enää kiinnosta ei taida olla sen arvoista kuitenkaan. Yksi pahimmista asioista on kirjoittaminen silloin kun sun on aivan pakko, eikä inspiraatiota löydy. Katsotaan mitä vastaavat mulle tuosta sitten...

Sinne lähti tukka. Talvi onkin kivempi tukatonna. :dance2:

Ja vipit tuli voimaan. Thanks Mike! :rock:

Menin nukkumaan kklo 22.00 ja heräsin klo 01.15, jonka jälkeen olen valvonut. Muuten ei haittais, mutta edessä on 13,5 tuntinen työpäivä. Prkl!
Tuttu fiilis. Tosin heräsin "vasta" 03.30. Edistystä sinänsä ku viime viikolla heräilin siinä 02 aikaan, et nää rytmit on selkeesti asettumassa paikalleen :)

Menin nukkumaan kklo 22.00 ja heräsin klo 01.15, jonka jälkeen olen valvonut. Muuten ei haittais, mutta edessä on 13,5 tuntinen työpäivä. Prkl!
Aika tarkalleen tuli otettua samat tirsat. Nyt ei sitten väsytä yhtään, ei onneksi itsellä tarvi töihin lähtä mutta se meinaa sitä että nämä "väärät" rytmit sitten pysyy pitkään.

Aikainen lintu madon nappaa! Tai jotain sellaista. Samat kuin edellisillä.

Sain kerrankin nukuttua ajallisesti reilummin. Ei siltikään ole kovin levännyt olo, kun unessa olin myöhässä kaikkialta ja nukkuminen oli muutenkin levotonta.

Huomenta !

I´m so happy happy ! :D .. nyt jos menis lounastamaan..

Mulla olisi tässä töissä pari tuntia aikaa vääntää yksi suunnitelma valmiiksi, mutta voi vihtu kun laiskotuttaa enkä millään jaksaisi. Väsyttää, kun nukuin huonosti ja sen takia särkee päätäkin. Ja olisi muitakin hommia tehtävänä tuohon parin tunnin sisään.

Mulla olisi tässä töissä pari tuntia aikaa vääntää yksi suunnitelma valmiiksi, mutta voi vihtu kun laiskotuttaa enkä millään jaksaisi. Väsyttää, kun nukuin huonosti ja sen takia särkee päätäkin. Ja olisi muitakin hommia tehtävänä tuohon parin tunnin sisään.

Jos alkaisit niitä tekemään, jos meinaat saada ne tehtyä. Täällä notkuminen ei auta ;)

Back
Ylös Bottom