Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin voisin. Yövuorojen jälkeiset rytmihäiriöt virtuaalisesti välitetty sinne :DSä voisit lahjoittaa osan siitä virrasta mulle, tulis kipeästi tarpeeseen.
Hän kiittää ja kumartaa. Mä voin aamulla pistää ne taas eteenpäin jakoon. :D Nyt jo tuntuu siltä, ett parin päivän takia rytminkääntö on täysin turhaa, mut kai se on yritettävä...No niin voisin. Yövuorojen jälkeiset rytmihäiriöt virtuaalisesti välitetty sinne :D
Mulla ei onneks oo kovinkaan usein yövuoroja kun en niistä järin paljoa nauti. Toiveeni on onneksi kuultu työnantajan puolelta, mut sit kun niitä on ni ottaa päähän sekoittaa rytmi. Toipuminen ja takaisin normaaliin rytmiin pääsy on jo niin hankalaa nykyisin.Hän kiittää ja kumartaa. Mä voin aamulla pistää ne taas eteenpäin jakoon. :D Nyt jo tuntuu siltä, ett parin päivän takia rytminkääntö on täysin turhaa, mut kai se on yritettävä...
Mä taas tehny useamman vuoden pelkkää yötä ja tökkii pahasti, ku joutuu tekee välillä päivävuoroa. 4 vkoa yötä, 2 vkoa päivävuoroa. Onneks seuraavissa listoissa ei oo yhtään aamuvuoroa, mä en ole aamuihminen, etenkään jos joudun heräämään klo 5...Mulla ei onneks oo kovinkaan usein yövuoroja kun en niistä järin paljoa nauti. Toiveeni on onneksi kuultu työnantajan puolelta, mut sit kun niitä on ni ottaa päähän sekoittaa rytmi. Toipuminen ja takaisin normaaliin rytmiin pääsy on jo niin hankalaa nykyisin.
Minä sulle pullot näytän kun tulet tänne ja se mitä on huulilla sen jälkeen on jotain muuta kuin alkomahoolituotannon lasitavara :DNyt muru pullo huulille ja elämä risaseks ;)
Mä taas tekisin mielelläni ma-pe pelkkää aamuvuoroaMä taas tehny useamman vuoden pelkkää yötä ja tökkii pahasti, ku joutuu tekee välillä päivävuoroa. 4 vkoa yötä, 2 vkoa päivävuoroa. Onneks seuraavissa listoissa ei oo yhtään aamuvuoroa, mä en ole aamuihminen, etenkään jos joudun heräämään klo 5...

Minä sulle pullot näytän kun tulet tänne ja se mitä on huulilla sen jälkeen on jotain muuta kuin alkomahoolituotannon lasitavara :D
Mäki tekisin, jos aamuvuoro alkais esim. klo 8-8.30. Tosin tällä alalla liksa ois vähintäänki surkea, joten yölisien takia yötki on tosi jees. :D Yövuoro ma-pe ois ihan parhautta, joskin pyhälisät jäis välistä. Eli ehkä en loppupeleissä sittenkää valita. :lol2:Mä taas tekisin mielelläni ma-pe pelkkää aamuvuoroa![]()
Jännä nähä kuinka käy :DParee ois.. ;)
Totta, aina vois olla huonomminkin. Mulla on yleensä aina yövuorot viikonloppuisin silloin kun niitä on. Mukava bonari niistä aina tulee.Mäki tekisin, jos aamuvuoro alkais esim. klo 8-8.30. Tosin tällä alalla liksa ois vähintäänki surkea, joten yölisien takia yötki on tosi jees. :D Yövuoro ma-pe ois ihan parhautta, joskin pyhälisät jäis välistä. Eli ehkä en loppupeleissä sittenkää valita. :lol2:
Mulle osu sopivasti joulu ja loppiainen töitä, uusvuos vapaata. Kili kili, kilahteli eurot tilille. :DTotta, aina vois olla huonomminkin. Mulla on yleensä aina yövuorot viikonloppuisin silloin kun niitä on. Mukava bonari niistä aina tulee.
Mäkin oon yleensä ollut joulut töissä, mut tänä jouluna sanoin et en tule ja vietin mitä parhaimman joulun mun murun kanssaMulle osu sopivasti joulu ja loppiainen töitä, uusvuos vapaata. Kili kili, kilahteli eurot tilille. :D

Mä taas yleensä ilmoitan, ett mielelläni teen esim. joulun, jotta ne, joilla on "syy" viettää / juhlia, saavat mahdollisuuden.Mäkin oon yleensä ollut joulut töissä, mut tänä jouluna sanoin et en tule ja vietin mitä parhaimman joulun mun murun kanssa![]()

Sinun laisia saisi olla enemmänkinMä taas yleensä ilmoitan, ett mielelläni teen esim. joulun, jotta ne, joilla on "syy" viettää / juhlia, saavat mahdollisuuden.
Yleensä kaikki vaan haluaa olla joulut himassa, mut ainakin meidän yksikössä joulut on rauhallisia ja kivoja, joten mielellään niitä sielläkin viettää.Mä olen tylsä, enkä ymmärrä juhlapyhien päälle, kuten normaalit ihmiset. Ne esiintyy mun maailmassa vaa euroina. :lol2:Sinun laisia saisi olla enemmänkinYleensä kaikki vaan haluaa olla joulut himassa, mut ainakin meidän yksikössä joulut on rauhallisia ja kivoja, joten mielellään niitä sielläkin viettää.
Siksi olenkin onnellinen, että olen kuntoutuspuolellaMä olen tylsä, enkä ymmärrä juhlapyhien päälle, kuten normaalit ihmiset. Ne esiintyy mun maailmassa vaa euroina. :lol2:
Täällä ei joulu vaikuta muuten ku ett kaikki nukkuu mahat pullollaan, eli hyvällä tuurilla saattaa olla tavallista rauhallisempaa. Tosin lähes joka pyhään liittyy tavalla tai toisella piipaa-autot. :D

Siksi olenkin onnellinen, että olen kuntoutuspuolella![]()
Mitäs viboja meinasit päästäsi löytää?Et ole enää sitten, kun minä päädyn sinne.