Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa ainakin tutustua. Tunnen todella paljon ihmisiä, jotka ei muuten televisiota katso, mutta Putousta seuraa, koska sen huumori uppoo käytännössä kaiken ikäisiin. Tuo on minullakin yksi ainoista ohjelmista Suomen televisiotarjonnassa, jonka takia voisin avata telkkarin, jos olen television lähettyvillä.

EDIT: Luotettavasta lähteestä olen kuullut, että tämän vuoden Rakennusmessuilla on Harjakainen esiintymässä.
Mä oon siis tuijotellu edelliset kaudet hyvinki tiiviisti, muutama hokema jääny ihan päivittäiseenki puheeseen... Mä harvoin katon mitään kotimaista, Putous on ollut poikkeus. Hyvät naiset ja herrat oli ihan parhautta, sääli etteivät tehneet sitä enempää. :(

Kyllä se melkein kuule pakko on :) Oli sen verran lupaava eka jakso
Kai se on sitte pakko. :D

Melkein kaiken voi katsoa jälkeenpäin netistä. Meillä ei periaatteessa ole telkkaria (on laite, ei näy kanava), mutta melkein kaiken saa myös dvd:llä.

Mulla käy aina kaikkien sarjojen ja muiden kanssaniin, ett unohdan katsoa niitä ja sitten kun muistan niin en tiä enää yhtään mitä on tapahtunut enkä sit enää viitsi katsoa. Putouksen oon kyllä muistanut, se tulee niin hyvään aikaan ku harvemmin tulee missän oltua tohon aikaan

Tätä varten noilla kanavoilla on netti-tv. Sieltä tulee itsekin yleensä katsottua, kun en jaksa murehtia onko jakso nyt nauhotuksessa vai ei. Noissa muistaakseni on joku viikko näytöksen jälkeen aikaa katsoa se jakso. Eli joku sopiva rako löytyy varmasti.

Joo niin saa, mut mä en viitsi laittaa rahojani mihinkään DVD bokseihin ku hyvin harvoin niitä tulee sit katsottua sitä yhtä kertaa enempää. Poikkeuksena multa kyllä löytyy Men behaving badly ja Twin Peaks boksit.
edit.
En mä jaksa jälkeenpäinkään mitään katsoa nettiteeveestä ku täällä metsässä toi nettiyhteys on aina vähän tökkivä :)

Melkein kaiken voi katsoa jälkeenpäin netistä. Meillä ei periaatteessa ole telkkaria (on laite, ei näy kanava), mutta melkein kaiken saa myös dvd:llä.
Mulla se tapahtuu käytännön syistä just noin. Viime vuonna pystyin vissiin jakson tai kaks kattoo telkkarista (Putousta), muuten jouduin turvautumaan nettiin. Kotona kattelen muutenki aika vähän telkkaria, koneelta sitte enempi. Lähinnä sen takia, ettei tarvi kärsiä huonoja suomennoksia. :D

Tätä varten noilla kanavoilla on netti-tv. Sieltä tulee itsekin yleensä katsottua, kun en jaksa murehtia onko jakso nyt nauhotuksessa vai ei. Noissa muistaakseni on joku viikko näytöksen jälkeen aikaa katsoa se jakso. Eli joku sopiva rako löytyy varmasti.
Muistelen, ett viime vuonna ainaki Putouksen kaikki jaksot näky koko sen ajan, mitä tuli telkkarista, eli pari kuukautta?

Isäni on useasti todennut minulle, että "kuolevat ensin". Äitini on siis pari vuotta isukkia vanhempi, joten hän tietänee mistä puhuu.
Niinhän sitä luulisi. "Vuonna 2010 100 vuotta täyttäneitä oli 622, joista miehiä 93 ja naisia 529." (Tilastokeskuksen sivuilta)

Nuori mies pitää vanhan akan vireänä :D
Pätee toisinkin päin. Siksi olen päättänyt ryhtyä parisuhteeseen itseäni nuoremman naisen kanssa. Kiinnostuneita?

Tuli milffi kertaheitolla :dance:

Eiköhän se nuori ori pidän vanhemmankin naisen vireessä ;)
Näkisitpä mun tanssiliikkeet ku vetelen täällä pullo huulilla menemään :D Mitä siihen vireeseen tulee niin varmaan aika tasoissa vielä mennään. Pidetään tilanne arvio sen suhteen sitten parin vuoden päästä.

Mitäköhän jelmua toimintaa tälle yölle keksis :evil: Virtaa ois kun pienessä pitäjässä ja ilta on nuori.

Back
Ylös Bottom