Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen löytänyt maanpäällisen helvetin, Hoplopin.

Eksan 5v pikkusiskolla oli joskus Hoplopissa synttarijuhlat. Eksa pyysi mua mukaan, mutta hetken harkittuani kieltaydyin kohteliaasti. Mua vituttaa jo ne mainoksetkin, saati sitten olla siella IRL 20 pikkulapsen ymparoimana.

Koirat on tylsiä. Pandat taas... :rolleyes:
Haha, no Panda on hyvä ja lähtee seuraksi, mie ajattelin kohta rykästä itteni pihalle, määränpää tuntematon.

e. tää oiskin kätevä kun täältä sais lenkkiseuraa, joutasin minäkin pikkuhiljaa etsimään ystäviä täältäkin päin maailmaa.

Blaaah! Loma loppuu ja järkyttävä flunssa! :curs: Tauti joka näköjään meinaa viedä kaikki aistit, haju & maku on jo mennyttä, kuulo pelaa vielä (heikosti), seuraavaksi lienee vuorossa näön heikkeneminen ja viimeisenä lähtee tunto. :evil: Lisäksi ääni on hävinnyt johonkin, yritin apteekin kassalla pyytää lääkkettä, myyjätäti katsoi säälivästi kun kähisin ja osoitin flunnsalääkkeiden suuntaan. :jahas:

Haaveilin, että olisin päässyt treeneihin huomenna, mutta aika heikolta näyttää tilanne tällä hetkellä! :wall:

Kauhee vinetys kun vähän jättää toisen lukkojen taakse... :D

Ja ihanaa kun on vähän talvisempaa. Jklässä ja varsinkin tuolla mun huitteilla on mettissä jo kivasti lunta. Nyt sit kun löi vähän pakkastakin niin on ihan talvifiilis. Paitsi, että pakkaskeleillä toi auton sisätilapuhaltimien toimimattomuus pikkuisen haittaa elämää.

Kauhee vinetys kun vähän jättää toisen lukkojen taakse... :D
Päätit tehdä käytännön testin facebookin "ohjetta" mukaillen? :D (Kumpi rakastaa sinua enemmän, mies vai koira? Laita molemmat tunniksi auton takakonttiin ja katso kumpi on iloisempi nähdessään sinut oven avautuessa)

Päätit tehdä käytännön testin facebookin "ohjetta" mukaillen? :D (Kumpi rakastaa sinua enemmän, mies vai koira? Laita molemmat tunniksi auton takakonttiin ja katso kumpi on iloisempi nähdessään sinut oven avautuessa)

Voin kertoo, että koira vei kyllä pidemmän korren tässä testissä

Back
Ylös Bottom