Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muksulla vatsatauti, ei tarvi nukkuu itekkään.

Itsellä vatsatautia myös, eikä nukuta muutenkaan. Jotain tekemistä kaipailis tässä seuran puutteessa, mutta ei uskalla juuri hirveitä liikkua.

sluts.jpg

Otyä...

Täällä ollu porukkaa...Olin työasioissa Prahassa sulkuaikaan ja valomerkin jälkeen, tuli metallibaarissa omituisten otusten kerho.:) Hauska veto...

Mä kyttään ohikulkevia autoja ja odotan, koska joku urpo mällää kaaransa tohon kurviin. Ei vielä yhtään tähän mennessä. :(

Mä kyttään ohikulkevia autoja ja odotan, koska joku urpo mällää kaaransa tohon kurviin. Ei vielä yhtään tähän mennessä. :(
Ulkona on kyllä mukavan näkönen keli, tommonen hiljanen lumisade. Ois kiva mennä kävelylle. Autoja liikkuu kovin vähän, onkohan maailmanloppu tullut?

Ulkona on kyllä mukavan näkönen keli, tommonen hiljanen lumisade. Ois kiva mennä kävelylle. Autoja liikkuu kovin vähän, onkohan maailmanloppu tullut?
Mä pääsen tai joudun, miten sen ottaa, puolentoista tunnin kuluttua tepastelemaan sinne. Ihanaa, ku on tullu lisää lunta. :haart: Onneks on mummonastat alla, muuten olisin ihan varmasti samantien perseelläni ja piipaa-autolla joutuisin päivystykseen.
Ne kaikki autot on täällä, valehtelematta pari-kolmekymmentä menny tosta "pikkutien" kurvista.

Mäpä kolasinkin tänään jo pihaa :jahas: Enkä saanut sen jälkeen enää unta, vaikka piti. Käyhän se näinkin, kohta meen ja keitän tujut sumpit niin en ainakaan nuku.

Mä pääsen tai joudun, miten sen ottaa, puolentoista tunnin kuluttua tepastelemaan sinne. Ihanaa, ku on tullu lisää lunta. :haart: Onneks on mummonastat alla, muuten olisin ihan varmasti samantien perseelläni ja piipaa-autolla joutuisin päivystykseen.

Jep, täti on nyt hyvä ja menee ihan rauhassa vaan nastat apuna, ettei ny vaan taas sattuis mitään. Lonkkamurtumien määrä kuulemma noussut taas kun kelit on vaihtunut, kertoi kaveri sairaalan päivystyksestä :)

Ulkona ois loistokeli aktiviteeteille, mutta oksu tulee aika varmasti jos käveleekin. Perseestä!

No juuri näin, mun piti käydä hakemassa keittiöstä juotavaa, kolme askelta kerkesin ottaa kun muutinkin suunnan kohti vessaa. Tosin nyt ei tuu mitään ulos, vatsa vaan kramppaa ja sattuu hitosti. Mystistä.

Jep, täti on nyt hyvä ja menee ihan rauhassa vaan nastat apuna, ettei ny vaan taas sattuis mitään. Lonkkamurtumien määrä kuulemma noussut taas kun kelit on vaihtunut, kertoi kaveri sairaalan päivystyksestä :)
Täti kun osais mennä rauhassa, niin täti menis, mutta ku tätin pitää joka paikkaan suunnistaa aina tukka putkella, niin vahinkoja sattuu ja paljon. Onneksi en oo ihan vielä siinä iässä, että lonkkamurtumia pitäis ensimmäiseks pelätä. :D

Ei oo tullut vielä perseestä mitään oksuja, mut eiköhän se sieltäkin ala kohta kamaa tulemaan :D
Yhtä aikaa molemmista päistä, cool! Parhaimmillaan paine vuorottelee ja just ku luulee, ett tavara loppuu, sama ruljanssi alkaa uudestaan. :lol2: Sorry, mä olen vahingoniloinen, mut niinhän ne väittää, että vahingonilo on paras ilo. :D

Ah olipas mukavaa herätä pitkästä aikaa omasta sängystä!

Back
Ylös Bottom