Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muksulla vatsatauti, ei tarvi nukkuu itekkään.
Ulkona on kyllä mukavan näkönen keli, tommonen hiljanen lumisade. Ois kiva mennä kävelylle. Autoja liikkuu kovin vähän, onkohan maailmanloppu tullut?Mä kyttään ohikulkevia autoja ja odotan, koska joku urpo mällää kaaransa tohon kurviin. Ei vielä yhtään tähän mennessä. :(
Mä pääsen tai joudun, miten sen ottaa, puolentoista tunnin kuluttua tepastelemaan sinne. Ihanaa, ku on tullu lisää lunta. :haart: Onneks on mummonastat alla, muuten olisin ihan varmasti samantien perseelläni ja piipaa-autolla joutuisin päivystykseen.Ulkona on kyllä mukavan näkönen keli, tommonen hiljanen lumisade. Ois kiva mennä kävelylle. Autoja liikkuu kovin vähän, onkohan maailmanloppu tullut?
Perseestä oksu? Aika pelottavaa, kaikkien näkökulmasta. Parempi ku pysyttelet visusti peiton alla piilossa muiden katseilta.Ulkona ois loistokeli aktiviteeteille, mutta oksu tulee aika varmasti jos käveleekin. Perseestä!
Mä pääsen tai joudun, miten sen ottaa, puolentoista tunnin kuluttua tepastelemaan sinne. Ihanaa, ku on tullu lisää lunta. :haart: Onneks on mummonastat alla, muuten olisin ihan varmasti samantien perseelläni ja piipaa-autolla joutuisin päivystykseen.

Ulkona ois loistokeli aktiviteeteille, mutta oksu tulee aika varmasti jos käveleekin. Perseestä!
Perseestä oksu? Aika pelottavaa, kaikkien näkökulmasta. Parempi ku pysyttelet visusti peiton alla piilossa muiden katseilta.
Täti kun osais mennä rauhassa, niin täti menis, mutta ku tätin pitää joka paikkaan suunnistaa aina tukka putkella, niin vahinkoja sattuu ja paljon. Onneksi en oo ihan vielä siinä iässä, että lonkkamurtumia pitäis ensimmäiseks pelätä. :DJep, täti on nyt hyvä ja menee ihan rauhassa vaan nastat apuna, ettei ny vaan taas sattuis mitään. Lonkkamurtumien määrä kuulemma noussut taas kun kelit on vaihtunut, kertoi kaveri sairaalan päivystyksestä![]()
Yhtä aikaa molemmista päistä, cool! Parhaimmillaan paine vuorottelee ja just ku luulee, ett tavara loppuu, sama ruljanssi alkaa uudestaan. :lol2: Sorry, mä olen vahingoniloinen, mut niinhän ne väittää, että vahingonilo on paras ilo. :DEi oo tullut vielä perseestä mitään oksuja, mut eiköhän se sieltäkin ala kohta kamaa tulemaan :D
Voisin kieltäytyä Meganinkin tarjouksesta. Siinä saattaisi neiti olla ihmeissään.
Pystyisitkö elämään itsesi kanssa tuollaisen tempun jälkeen?
Ah olipas mukavaa herätä pitkästä aikaa omasta sängystä!