Täällä duunissa tulee sellainen fiilis, että otan loparit, myyn omaisuuteni ja lähden Balille surffari-bodariksi. Kuka lähtee mukaan?!?
Kelpaako näsäviisas sidekick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä duunissa tulee sellainen fiilis, että otan loparit, myyn omaisuuteni ja lähden Balille surffari-bodariksi. Kuka lähtee mukaan?!?
Tais olla iloa mun rohkeudesta sulle pitkälle yöhön ;) Tosin tiedä johtuuko se rohkeudesta vaan siitä, että nukun niin lyhyitä yöunia, ettei kontrolli enää pidä :lol2:
Vaikka yöunia ei juuri olla paljon nukuttukaan, niin siinä kontrollinen pettämisessä ei ole mitään pahaa, päinvastoin ;) Olet kyllä mahtavin ikinä!!Sinäkin olet aikamoinen :haart:Pitkälle aamuun saakkaVaikka yöunia ei juuri olla paljon nukuttukaan, niin siinä kontrollinen pettämisessä ei ole mitään pahaa, päinvastoin ;) Olet kyllä mahtavin ikinä!!
Maanpäällinen paratiisi melkeinpä, vielä kun seurakin ois mitä mahtavintaJuu, matkaseura kelpaa. Eikä ois enää huolta huomisesta, talvista, eikä v-mäisistä työpäivistä! :D

Pimeällä puolella on vastaus tuohonkin
--
Mä en unohda jumalauta ikinä mitään tavaroita, kun lähden johonkin. Nyt oli jo nokka hyvää vauhtia kohti JKL, niin huomasin, että eilen selkään määrätyt relexantit on himassa, rahapussi himassa ja kaikkee muutakin roinaa. Vittu. Noh, aamulla sitten uus startti!

Mukana! En osaa surffata ja bodariakaan ei miusta saa, mutta voisin toimia aurinkorasvan levittäjänä kaikille söpöille naisille siellä!![]()

Se näkyy, kun kirjautuu foorumille kännykkäsovelluksella....^Mä en tiedä haluanko mä tietää että muistatko mikä oli muun viimeinen avatar ennen kuin vippi meni umpeen.
Hyi saatana, en lähe! Lombokin Kutalle voin lähteä surffipummiksi ;)Täällä duunissa tulee sellainen fiilis, että otan loparit, myyn omaisuuteni ja lähden Balille surffari-bodariksi. Kuka lähtee mukaan?!?
Se näkyy, kun kirjautuu foorumille kännykkäsovelluksella....
Mitäs Panda pyytäs palkaksi naisilta tosta hommasta? Riittäskö kaunis hymy?![]()