Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensi vuonna lupaan olla kiltti ja kayttaytya kunnolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lupaan olla rohkeampi ja ylittää itseni. Saatan päätökseen pari juttua ja aloitan muutaman. Kuritan itseäni enemmän, enkä anna luontaiselle laiskuudelle niin usein periksi. Parannan cooper-tulosta. Säästän määrätietoisesti ja vuoden lopussa annan matkalahjan itselleni. Nukun tarpeeksi.

Lupaan olla rohkeampi ja ylittää itseni. Saatan päätökseen pari juttua ja aloitan muutaman. Kuritan itseäni enemmän, enkä anna luontaiselle laiskuudelle niin usein periksi. Parannan cooper-tulosta. Säästän määrätietoisesti ja vuoden lopussa annan matkalahjan itselleni. Nukun tarpeeksi.
Hieno lupaus. Älä kummiskaan ole liian ankara itsellesi. :)

Dieetin alkuun aikaa 23 tuntia 53 minuuttia

72179d1319712548-battlefield-3-aitoa-raeiskintaeae-2011-tonni.jpg

Selvästi oikea ajankohta wokille.

Piirakkaa (karjalan, tällä kertaa), sinihomejuustoa, Eva juustoa, härkäleikettä ja Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake kahvin kera. Ehkä siihen siivu Remy Martinin XO:ta ja pari ööliä. Ja johan jaksaa taas jalka vipattaa:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piirakkaa (karjalan, tällä kertaa), sinihomejuustoa, Eva juustoa, härkäleikettä ja Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake kahvin kera. Ehkä siihen siivu Remy Martinin XO:ta ja pari ööliä. Ja johan jaksaa taas jalka vipattaa:)

Erinomainen kattaus! Mulle kelpaisi voileipäkin, mutta joku on tässä huushollissa laatutietoisempi. Kanaa, bambua, tuoretta chiliä ja sensemmoista + riisinuudelia. Aivotoiminnasta vastaa uunituore PS3 ja luottokortti.

Dieetin alkuun aikaa 23 tuntia 53 minuuttia

Olen joulusta asti laittanut sanonnan "mikään ei maistu niin hyvältä kuin hyvältä näyttäminen tuntuu" testiin. Varmuutta en ole saanut suuntaan enkä toiseen.

Jos tammikuun aikana saa loman tuhot korjattua niin olen erittäin tyytyväinen

Erinomainen kattaus! Mulle kelpaisi voileipäkin, mutta joku on tässä huushollissa laatutietoisempi. Kanaa, bambua, tuoretta chiliä ja sensemmoista + riisinuudelia. Aivotoiminnasta vastaa uunituore PS3 ja luottokortti.

Kieltämättä maistuvaa on! Sun herkuttelua selvästi rajoitetaan siellä :D

Täällä olisi tarjolla Thuringenin grilliwurstia, ristikkoperunoita ja chilimajoneesia. Juomana kokista. Jälkkärinä toblerone almondykakkua kermavaahdolla ja espressoa. Enterteinmenttinä on uuden UFC:n facebook prelimit ja sitten kaasu pohjassa autolla siirtyminen toiselle puolelle pk-seutua katsomaan Overeem vs. Lesnar :)

Back
Ylös Bottom