Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuinka moni on näin vanhemmalla iällä ruvennut huomaamaan lastenohjelmissa ym. sellaisissa piilotettuja vitsejä? Aku Ankoissa ilmeisesti on aika paljonkin näitä ns. piilovitsejä aikuisille. Paras on kuitenkin mielestäni Pikku Kakkosen Kokkelivekkuli -ohjelma, jota juontaa Pablo (Escobar) ja Ransu. http://www.youtube.com/watch?v=A9PS1YGgpew&feature=related

Onhan noita vaikka kuinka paljon. Varsinkin jos laskee nuo nykyiset animaatioelokuvat, joissa lapset ei tajua puoliakaan vitseistä, ihmettelee vain, että mitä tuo nyt nauraa. Paras esimerkki noista on Simpsonit, joissa mukulat ja aikuiset nauraa eri jutuille. Ihan vähän aikaa sitten katselin noita Alfred J Kwakin ensimmäisiä jaksoja, ja vasta nyt tajusin, että Alfredin päävihollinenhan muistuttaa Hitleriä, tyttöystävä on tummaihoinen jne. Eihän noita yksikään mukula tajua tietenkään. Ei nyt tule parempia esimerkkejä mieleen.

Ei kai sitä viikon lomamatkalla mitään ihmeellistä tarvi? Olis kai suunnilleen tavarat kasassa.

Oijoi! Mä tykkään Roomasta. Siel on tosin yks hostelli mihin mua ei saa enää edes ase ohimolla :D
Tonne sitte:
http://www.finneganpub.com/

Mun lempparimesta Roomassa, lepposaa porukkaa, metroasema melkeen vieressä. Mulla on jo ikävä sinne. Ja siellä saattaa ehkä olla mun yks piirustus baaritiskin takana seinällä :D

Mä oon nyt menossa ensimmäistä kertaa sinne, mutta uskoisin sen tekevän hyvän vaikutuksen :D

Mä oon nyt menossa ensimmäistä kertaa sinne, mutta uskoisin sen tekevän hyvän vaikutuksen :D

Rooman irkkupubeista ainoa oikeasti irkkuomisteinen. Siel on brittejä töissä, meno on erinomaisen lepposta ja bilistäkin voi pelata jos siltä tuntuu. Oi että. Hienoa, nyt iski matkakuume. Taidan matkustaa saunaan, ainaki siel on lämmintä :D

Unirytmi on mennyt muutaman lomapäivän takia ihan pieleen. Onneksi kohta alkaa ihan kunnon loma, niin voi korjata tämän selkeän vian ja olla pirteämpi :)
Miekin haluan Roomaan. Vastahan mie olin siellä puolisen vuotta sitten, mutta kuitenkin...

Vittu ku pitää joululomalla aina syödä ku idiootti. Huomenna olis parempi treenin kulkea

Ehdin jo lukemaan että "syömään kuin hobitti". :D

Ötyä.

Ainiin, siellähän pelataan. Näkeeköhän tuon Suomi - USA pelin koosteen jostakin, mielellään selostuksella? Mitään Saukkosen selittelyä jaksa katsoa.

Huomenta. Ei oikein pystynyt nukkumaan, niin paljon pyörii nyt päässä <3
Mieti nyt tarkkaan. Kyseinen nainen kuitenkin nukahti kesken Detroitin pelin. Tietysti jos uuvutit sen loppuun ennen matsia niin ymmärrettävää.

Kattelen Boston Phoenix peliä ja toi streamin chatti ruutu on huvittavaa kateltavaa kun kanukit ja jenkit kuittailee toisilleen kun Suomi hoiti ton pikkuleijonien pelin. Kanukkien ei kuulemma tarvii enää ees pukea luistimia tohon jenkki peliin ja mestaruus on varma. Ei sillä etteikö kanukit tota kannua todennäkösesti nostele ellei itänaapuri yllätä.

Mieti nyt tarkkaan. Kyseinen nainen kuitenkin nukahti kesken Detroitin pelin. Tietysti jos uuvutit sen loppuun ennen matsia niin ymmärrettävää.

Uuvutin aamulla, yöllä annoin nukkua :D Uusi vuosi ei voisi tulla nopeammin.

Se on hyvä, että Jenkit ja Kanukit yrittää pitää jonkunlaista sotaa keskenään yllä. Ei tosin yllä Suomen ja Ruotsin tasolle mitenkään.

Back
Ylös Bottom