Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Oho, eiku" voi nousta tosiaan vahvasti tän päivän teemaks. Sisätiloissa sentään näkyvyydessä ei ois vikaa, jos vaan silmät pysyis auki. Aivotoiminnassa tuntuu puolestaan olevan pahaa vajausta. Miten kolmessa päivässä voi seota unirytmi taas näin tehokkaasti?:jahas:

Hieno päivä aloittaa työviikko juurihoidolla joka ei onnistunu kun hampaan hermo niin vittuuntunut.. Laittoivat jotain lääkettä ja kuukauden kuluttua uusiksi. Ei jummi että mä vihaan ja pelkään hammaslääkärissä käyntiä.
Vinkkejä hammaslääkäri kammon voittamiseksi. :)

Ja sit vois koittaa pysyy tiellä matkalla takaisin Jklään. Melkoinen tuuli tänäänkin ja toi eka 40km on ihan peilikirkkaalla jäällä. Jesh.

Mä olisin halunnut mennä töihin, kun olisi oikeasti sellaista tekemistä, johon parhaat olosuhteet olisivat puolikuollut toimisto ja kokonaan kuollut puhelin, mutta sain sitten mieheltä joululahjaksi flunssan. Vittu. No, ehkä torstaina. Hakkaan pleikkaria.

Juu ei ole täällä toimistossa ketään. Tekis mieli lähtee ale-myynteihin enemmän, kuin istua tällä. Taidan lähteä "pitkälle" lounaalle ja mennä kotikonttorille loppupäiväksi.

Kyllä erittäin! :D en olis noussu millää, mut pakko mikä pakko.. prkl :D

Onneksi arki jatkuu, niin saa jotain rotia tähän nukkumiseen. Olen tässä nyt 3 päivää putkeen nukkunut 12h/vuorokausi. Tänä yönä heräsin klo 05 ihan virkeänä ja ajattelin, että nyt ei varmaan yksinkertaisesti nukkumaan enää. Ja paskat, nukahdin uudelleen ja heräsin vasta kun oli 11h mittarissa.

Juu ei ole täällä toimistossa ketään. Tekis mieli lähtee ale-myynteihin enemmän, kuin istua tällä. Taidan lähteä "pitkälle" lounaalle ja mennä kotikonttorille loppupäiväksi.

Noin minäkin tahtoisin tehdä. Mutta ei onnistu, koska täällä on kellokortit ja saldoja menis liikaa. Vähän mua ärsyttää nämä kellokorttijärjestelmät.

Back
Ylös Bottom