"Death Proof" vai "Hell Ride"?
Valitaan tuo jälkimmäinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Death Proof" vai "Hell Ride"?
Mulle tulee sama fiilis KD:n Räsäsestä.Tämä päivä on jo pilalla. Metro-lehden avattuani silmiin osui Päivi Lipposen kuva, mikä riittää pilaamaan päivän kuin päivän. Lisäksi olkapää on kipeä ja nälkäkin olisi. Gradua ei kiinnostaisi yhtään tehdä, vaan menisin mieluummin kotiin nukkumaan. Kaikki on Päivi Lipposen syytä.
Mä en haluisi jouluna juoda, mutta ääni pään sisällä käskee.
Luulen, että se on Jumala.
Ja syvästi uskovaisena Jumalan sana on minulle... Jumalan sana.
Että näin sitä ihminen voi perustella (valehdella) itselleen tukevat jouluperseet.
Tylsin päivä pitkään aikaan. Huomaa heti, että loma on alkanut. Fiksuna jätkänä otin duunijuttuja kotiin, ja tätä menoa niihin pitää kajota, kun ei muutakaan hommaa ole :jahas:
Fiksuna jätkänä otin duunijuttuja kotiin, ja tätä menoa niihin pitää kajota, kun ei muutakaan hommaa ole :jahas:
Jaa, minkäsikäisiä pikkusiskoja?
Teen tässä tutkimusta pakkotoistolaisten sisaruksien ikäjakaumasta.
Vaihdetaanko osia? Työjuttujen lisäksi se cv:sikin on vielä tuunaamatta.
Vaihdetaan vaan. Onko sinulla jotain esseitä mitä pitäisi kirjoitella? Olen koulussa oppinut tasan kaksi asiaa: toinen on tiedonhaku netistä ja toinen on vakuuttavasti kirjoittaminen aiheesta, josta en oikeasti tiedä mitään.
Tää on aina tää "OMA SOTA!!" -juttu. Ei tartte auttaa. Kairan hiussalongissa tänään kaikenlaista epäilyttävää, saa nähdä onko pidennyksistä kohta enää mitään jäljellä ja jos on niin miltä ne näyttää. Yhden osion ainakin otin taas irti kun se oli mun mielestä ihan väärässä paikassa ja huonosti kiinni :D
+ Copy/Paste, ihan paras mitä on joku voinut keksiä.koulussa oppinut tasan kaksi asiaa: toinen on tiedonhaku netistä ja toinen on vakuuttavasti kirjoittaminen aiheesta, josta en oikeasti tiedä mitään.
Huomenna vähän töihin ja sitten reissuun karkuun joulukiihkoilijoita..