Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tiedän heti mikä olis mun unelmalahja

51sMm9o5bKL.jpg

Gimme!! Mun!

Tämä päivä on jo pilalla. Metro-lehden avattuani silmiin osui Päivi Lipposen kuva, mikä riittää pilaamaan päivän kuin päivän. Lisäksi olkapää on kipeä ja nälkäkin olisi. Gradua ei kiinnostaisi yhtään tehdä, vaan menisin mieluummin kotiin nukkumaan. Kaikki on Päivi Lipposen syytä.
Mulle tulee sama fiilis KD:n Räsäsestä.

No niin, matot tampattu, lattiat ja tasot imuroitu ja lattia mopattu, nyt alkaa mun joululoma. Naaparin kanssa otetaan pari hapanta and lay back:joulu3:

Mä en haluisi jouluna juoda, mutta ääni pään sisällä käskee.

Luulen, että se on Jumala.

Ja syvästi uskovaisena Jumalan sana on minulle... Jumalan sana.

Että näin sitä ihminen voi perustella (valehdella) itselleen tukevat jouluperseet.

Treeni oli prkl kova ! .. Huomenna lisää ja sit pitkää huikkaa..

Tylsin päivä pitkään aikaan. Huomaa heti, että loma on alkanut. Fiksuna jätkänä otin duunijuttuja kotiin, ja tätä menoa niihin pitää kajota, kun ei muutakaan hommaa ole :jahas:

Vitsi etta jengilla on hienoja ja kivoja joululahjoja kummilapsille. Mina ostin toiselle (5v) Hilfigerin pipon, toiselle (6kk, parhaan ystavan lapsi) en henkilokohtaisesti mitaan huonon rahatilanteen vuoksi mutta perheelle teetin kanvastaulun sellaisesta kuvasta minka vanhemmat ovat raskausaikana ottaneet studiossa.

Itselleni ostin mm. ajokortin ja iPhonen :rolleyes:

Mä en haluisi jouluna juoda, mutta ääni pään sisällä käskee.

Luulen, että se on Jumala.

Ja syvästi uskovaisena Jumalan sana on minulle... Jumalan sana.

Että näin sitä ihminen voi perustella (valehdella) itselleen tukevat jouluperseet.

Meilla on perinteisesti joulupoydassa pullo punaviinia, josta aiti juo yhden lasillisen ja mina loput. Kahtena edellisena jouluna juotin myos pikkusiskot hiprakkaan.

Se oli semmonen työpäivä. Nyt ei juuri tee mieli puhua, kurkku on varmaan ens yönä taas ihan paskana. Onneks kenenkään ei tartte kärsiä vieressä tällä kertaa kun pyörin yön tuskissani...

Jaa, minkäsikäisiä pikkusiskoja?

Teen tässä tutkimusta pakkotoistolaisten sisaruksien ikäjakaumasta.

Liian nuoria tollaselle sedalle!

Kauheita juoppolalleja ne kylla ovat. Olivat koulun bileissa toissapaivana ja seuraavana aamuna kun hain nuoremman siskon huoneesta jotain, nain siskon makaamassa sangylla vieressaan meidan kaksi kissaa ja oksennusampari. Ei edes toivottanut hyvaa huomenta, raakyi vaan etta "ALLY NYT SE VALO POIS!" :(

Vaihdetaanko osia? Työjuttujen lisäksi se cv:sikin on vielä tuunaamatta.

Vaihdetaan vaan. Onko sinulla jotain esseitä mitä pitäisi kirjoitella? Olen koulussa oppinut tasan kaksi asiaa: toinen on tiedonhaku netistä ja toinen on vakuuttavasti kirjoittaminen aiheesta, josta en oikeasti tiedä mitään.

Tää on aina tää "OMA SOTA!!" -juttu. Ei tartte auttaa. Kairan hiussalongissa tänään kaikenlaista epäilyttävää, saa nähdä onko pidennyksistä kohta enää mitään jäljellä ja jos on niin miltä ne näyttää. Yhden osion ainakin otin taas irti kun se oli mun mielestä ihan väärässä paikassa ja huonosti kiinni :D

Vaihdetaan vaan. Onko sinulla jotain esseitä mitä pitäisi kirjoitella? Olen koulussa oppinut tasan kaksi asiaa: toinen on tiedonhaku netistä ja toinen on vakuuttavasti kirjoittaminen aiheesta, josta en oikeasti tiedä mitään.

Voit aloittaa alemman korkeakoulututkintotyöni tekemistä, tammikuussa pitäisi olla se 20 - 25 sivua kasassa. Tosin itsekin olen harjaantunut bullshitin kirjoittaja, joten sinänsä tuon pitäisi olla ongelmatonta. Lievä aikapula vaan vaivaa.

Nytpä minulla alkoi LOMALOMALOMALOMA jeeee! Seuraavan kerran saa pähkiä työasioita vasta loppiaisen jälkeen!

Tää on aina tää "OMA SOTA!!" -juttu. Ei tartte auttaa. Kairan hiussalongissa tänään kaikenlaista epäilyttävää, saa nähdä onko pidennyksistä kohta enää mitään jäljellä ja jos on niin miltä ne näyttää. Yhden osion ainakin otin taas irti kun se oli mun mielestä ihan väärässä paikassa ja huonosti kiinni :D

Vedä kalju. Etuskallaetuskallaetuskalla...

koulussa oppinut tasan kaksi asiaa: toinen on tiedonhaku netistä ja toinen on vakuuttavasti kirjoittaminen aiheesta, josta en oikeasti tiedä mitään.
+ Copy/Paste, ihan paras mitä on joku voinut keksiä.

Lahjat avattu ja ei edes villasukkia tullu. Itselle ostamat lahjat on tänäkin vuonna parhaita :) Huomenna vähän töihin ja sitten reissuun karkuun joulukiihkoilijoita..

Back
Ylös Bottom