Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mita helvettia :D Ihme penskoja.
Ma olen kylla itsekin talla hetkella aidin luona hemmoteltavana. En tosin pode huonoa omatuntoa hemmoteltavana olemisesta koska aitikin nauttii kun saa tyttarensa pitkasta aikaa kotiin. Aiti teki mulle pyynnosta juustokakkua toissapaivana :haart:
Maanantaina olisi autokoulun teoriakoe. Olin lusmu ja jatin kakkosvaiheen tekematta viime vuonna joten molemmat kokeet (teoria ja inssi) pitaa nyt kayda uusiksi. Ei haittaisi yhtaan jos olisi pelkka inssi mutta teoriakoe on vaikea :jahas: "Jos nopeutta on 80km/h, miten pitka on jarrutusmatka?" "No en tieda, otan riskin ja auto pysahtyy silloin kun on pysahtyakseen."
Kuulemma tuo Jumbon risteys on niin vaikea, että ne lapset eivät uskalla ajaa itse autolla siellä.
Tänään jatkuu operaatio hiusten värjäys, ja tarkoituksena saada violettia raitaa. Eilen jo tein, mutta jäi haaleaksi joten pitää tehdä uusiksi.
Lopeta kokonaan. Loppuu noi pääkivut ja muut ongelma.
Lopeta sinä hengittäminen, se on ihan yhtä helppoa. Kuusi kuppia moccamasterin asteikolla on normi aamuannos, jota ilman päivä ei lähde käyntiin mitenkään. Iltapäivällä sain kuitenkin kahvia ja olen taas hengissä :thumbs:.
Ja sen koko naapurusto kyllä kuulee, ettei mun hummani oo haalee vaan kuumaverinen valioyksilö tä?
Onneksi tuota Timelinea voi editoida. Johan on aika pirun iso muutos taas Facebookkiin...
Ihan ok päivitys, samantien tohon tottui.
Tahallasko vai?