Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiiiii huvita lähtee töihin. Mitä lähemmäs joulua mennään niin sitä vähemmän huvittaa työt, ihan vaan siksi että ihmisistä tulee ihan saatanan tyhmiä.

..flunssan paskaa.. onneksi tulee pienet herrat vkl, niin saa ottaa rennosti..

Mita helvettia :D Ihme penskoja.

Ma olen kylla itsekin talla hetkella aidin luona hemmoteltavana. En tosin pode huonoa omatuntoa hemmoteltavana olemisesta koska aitikin nauttii kun saa tyttarensa pitkasta aikaa kotiin. Aiti teki mulle pyynnosta juustokakkua toissapaivana :haart:

Maanantaina olisi autokoulun teoriakoe. Olin lusmu ja jatin kakkosvaiheen tekematta viime vuonna joten molemmat kokeet (teoria ja inssi) pitaa nyt kayda uusiksi. Ei haittaisi yhtaan jos olisi pelkka inssi mutta teoriakoe on vaikea :jahas: "Jos nopeutta on 80km/h, miten pitka on jarrutusmatka?" "No en tieda, otan riskin ja auto pysahtyy silloin kun on pysahtyakseen."

Kuulemma tuo Jumbon risteys on niin vaikea, että ne lapset eivät uskalla ajaa itse autolla siellä.

Tänään jatkuu operaatio hiusten värjäys, ja tarkoituksena saada violettia raitaa. Eilen jo tein, mutta jäi haaleaksi joten pitää tehdä uusiksi.

Ja sen koko naapurusto kyllä kuulee, ettei mun hummani oo haalee vaan kuumaverinen valioyksilö tä?

Kylläpä on kerrassaan mukavaa kun sataa vettä. Suorastaan saatanan hauskaa on se. Nii.

Lopeta kokonaan. Loppuu noi pääkivut ja muut ongelma.

Lopeta sinä hengittäminen, se on ihan yhtä helppoa. Kuusi kuppia moccamasterin asteikolla on normi aamuannos, jota ilman päivä ei lähde käyntiin mitenkään. Iltapäivällä sain kuitenkin kahvia ja olen taas hengissä :thumbs:.

Vitun YLE-vero ja paskat kansanedustajat läpi puoluerajojen :curs: Heivatkaa se koko helvetin muinaismuisto mäkeen, sieltä kun ei suurimmaksi osaksi tule edes mitään katsomisen arvoista ja tuotantokin on pääosin täyttä kuraa. Perkele sentäs :curs:

Lopeta sinä hengittäminen, se on ihan yhtä helppoa. Kuusi kuppia moccamasterin asteikolla on normi aamuannos, jota ilman päivä ei lähde käyntiin mitenkään. Iltapäivällä sain kuitenkin kahvia ja olen taas hengissä :thumbs:.

Se on kivaa kun töissä juo kaikki päivät kahvia ja sitten joskus jos vkl juomatta kahvia niin on heti ihan kauheat vieroitusoireet. Ihan kuin olisi jossain huumekoukussa :D

Lunta kiitos! Lenkit tuolla pimeässä, koleassa ja turhan kosteassa säässä alkaa pikkuhiljaa vi****aa. Onneks on edes tuo nelijalkainen seurana.

Back
Ylös Bottom