Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Byrdi kun tietää metallista ja keikoista kaiken, niin milloinkohan Tuskan liput mahtaa tulla myyntiin?
Pitää katsoa sitten lähempänä, kun selviää kuka soittaa minäkin päivänä.
Puhelinmyyjä soitti ja vastasin ja annoin luurin 4-vuotiaalle muksulle ja kerroin et siel on joulupukki, ni tää puhelinmyyjä laitto luurin kii ku poika vähän innostu.. Julmaa sakkia..
Onnea uuteen duuniaikaan.
Mun kanssa kandee sopia noi kalenterihommat suhteellisen ajoissa, kun melkein kaikki tammikuun viikonloput jo varattuina. :D Et ehdotuksia vaan sitten tulemaan!
Voi olla et menee helmikuun puolelle, kun on viikonloput aika pitkälti tuon Bichon ja duunien kanssa sovittu kiinni, mutta katsellaan mihin rakoon saa sopimaan. Tammikuun loppu ehkä ainut mahdollisuus, muuten menee myöhemmäksi helmikuulle.
Katsotaan tota tammi - helmikuun vaihdetta. Tulee kyllä ios nälkä ennen sitä...:D
Siihen tähdätään. Iso nälkä tulee, mutta nautitaan sitten isosti antimista ;)
Kyllä ei Tuskauraa tarvitse tänä vuonna jatkaa.
Emmäkään tänä vuonna, mut jos ens vuonna sit...
Kun noin nätisti pyydät, niin Tepe lupaa maksaa![]()
Oliko tuo nätisti pyydetty? :D Mä luulin olevani hyvinkin epäkorrekti.
Pieni sarkasmin kukka mun viestissä :D Mutta toki maksan yhteisen iltamme tällä kertaa mielelläni.
Paljonko Byrdin tuntivelotus on?
Taitaa olla foorumin sääntöjen vastaista puhua hinnoista, mutta sanotaanko näin että laadusta pitää maksaa :joulu8:
Pyssy, T-byrd ja murumussuni, itse heittäisin joko viikko 5 tai 7 ehdotukseksi, passaisko jompi kumpi??