Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Byrdi kun tietää metallista ja keikoista kaiken, niin milloinkohan Tuskan liput mahtaa tulla myyntiin?

Tuskan liput on jo myynnissä, esim Tiketissä ja Lippupalvelussa.
http://www.tiketti.fi/Tuska-Open-Air-Metal-Festival-2012-Suvilahti-Helsinki-lippuja/13665

Mutta ne on vain kolmen päivän lippuja, ja tää erikoiserä myynnissä tän vuoden loppuun asti (tai kunnes loppuu kesken). Sitten alkuvuodesta (uskoisin) ilmoitellaan noista päiväkohtaisten lippujen hinnoista ja myynneistä enempi.

Pitää katsoa sitten lähempänä, kun selviää kuka soittaa minäkin päivänä.

Mä taidan ihan sijoittaa rahani kolmen päivän lippuun, kun aikomus synttäreitä siellä juhlistaa ja kuitenkin tulee olemaan aika hyvä kattaus (IMO) sekä paljon tuttuja ja kollegoja mestoilla. Sitäpaitsi, ekaa kertaa Tuskaan menossa.

Joo, itsekään en ole koskaan Tuskassa käynyt. LoG, Hatebreed, Apocalyptica, Mokoma, Insomnium ja Profane Omenin kun näkisi, niin olisi jättekiva. Luultavasti juuri kaikki noista on ripoteltu eri päiville. Tai sitten päällekkäin.

Heh, pakko jakaa tää frendin status tänne, mitä tapahtui kun puhelinmyyjä soitti:

Puhelinmyyjä soitti ja vastasin ja annoin luurin 4-vuotiaalle muksulle ja kerroin et siel on joulupukki, ni tää puhelinmyyjä laitto luurin kii ku poika vähän innostu.. Julmaa sakkia..

Onnea uuteen duuniaikaan. :)

Mun kanssa kandee sopia noi kalenterihommat suhteellisen ajoissa, kun melkein kaikki tammikuun viikonloput jo varattuina. :D Et ehdotuksia vaan sitten tulemaan!

Voi olla et menee helmikuun puolelle, kun on viikonloput aika pitkälti tuon Bichon ja duunien kanssa sovittu kiinni, mutta katsellaan mihin rakoon saa sopimaan. Tammikuun loppu ehkä ainut mahdollisuus, muuten menee myöhemmäksi helmikuulle.

Katsotaan tota tammi - helmikuun vaihdetta. Tulee kyllä ios nälkä ennen sitä...:D

Kun noin nätisti pyydät, niin Tepe lupaa maksaa :)

Oliko tuo nätisti pyydetty? :D Mä luulin olevani hyvinkin epäkorrekti.

Back
Ylös Bottom