Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyssylläkin univaikeuksia?

Ei muuten, mutta pitää vaihtaa tässä rytmit päälaelleen. Alkaa taas päiväduuni vuoden alusta. Pari viikkoa vielä yötä ja sitten aamuja/ iltaa ja yötä silloin tällöin.:) Hommat jatkuu samoina, mutta vastuualue laajenee ja muuttuu...

Mites sulla? Aika usein nykyään kukut täällä:). Tuleeko nukuttua liian vähän ?

Joo, ei oikein saa nukuttua. Yöllä tosin on ihan kiva kukkua, rauhallista.

Jep,

Itse tykkään duunin jälkeen ajella Stadissa ympäriinsä öisiä katuja. Varsinkin arki-iltoina, kun ei ole juoppoja hyppimässä auton alle. Yöllä maailma on ihan erilainen...

Jep,

Itse tykkään duunin jälkeen ajella Stadissa ympäriinsä öisiä katuja. Varsinkin arki-iltoina, kun ei ole juoppoja hyppimässä auton alle. Yöllä maailma on ihan erilainen...

Minkäslaisella autolla herra ajelee? Yöllä on kyllä tosi mukava ajella, kunhan vain saa auton joskus aina lainaan :P

Minkäslaisella autolla herra ajelee? Yöllä on kyllä tosi mukava ajella, kunhan vain saa auton joskus aina lainaan :P

S80 Vollella...tykkään tosi paljon. Turvallinen ja iso "hoppa". Taskuunparkkeeraus, ehkä hiukan hankalaa..:D

Otat vaan pirssin joku ilta, niin lähetään kruisailemaan...:rock:

S80 Vollella...tykkään tosi paljon. Turvallinen ja iso "hoppa". Taskuunparkkeeraus, ehkä hiukan hankalaa..:D

Otat vaan pirssin joku ilta, niin lähetään kruisailemaan...:rock:

Taksi Lappenrannasta Helsinkiin? Kerran olen Lahdesta stadiin mennyt ja maksoi vajaa 150€. Ukolla ollut muistaakseni kaksikin S80:stä, mutta itse tykkäsin enemmän S60:stä, koska se oli sporttisempi ja viritetty. Tosin eihän se kovin hyvä perheauto ollut.
resize.cgi

Tosin tuota spoileria ei silloin ollut.

Taksi Lappenrannasta Helsinkiin? Kerran olen Lahdesta stadiin mennyt ja maksoi vajaa 150€. Ukolla ollut muistaakseni kaksikin S80:stä, mutta itse tykkäsin enemmän S60:stä, koska se oli sporttisempi ja viritetty. Tosin eihän se kovin hyvä perheauto ollut.

Mun perheelle 80 just sopiva...:D

No junalla sitten, sopii budjettiin paremmin...Ei sitten taas, kuin hyviä huomenia ja palataan astialle...!!!

Edit : Nikke teki maalin...:)

Edit 2. Pistetään klassikko kalenteriin, niin siellä törmätään viimeistään !!

Pari kympillä pääsisi kyllä junalla sinne, että ei nyt kauhean kallista. Eihän sitä tiedä, jos joskus yllätän :D Ehkäpä Klassikon aikaan :P

Siksi että kirjat oli hyviä, vai haluat vain nähdä miten jenkit teki uusiks noi ruotsalaiset?

Kirjoja en itse ole lukenut, mutta ruotsalaiset leffat katsoin ja pitkään aikaan helvetin hyvä trilogia leffoja.
Mä en juuri lue mitään kirjoja. Olen maailman laiskin kirjojen lukija. Haluun kattomaan tuon leffa ihan Ruotsi leffojen ja Fincherin takia. Rooney Mara ei tosin kyllä ole vakuuttanut minua vielä vaativassa Lisbeth Salander roolissa. Tämä trilogia on ollu ainut ruotsalaisten tekemä leffasarja, mikä minuun on kolahtanu prkl:n kovaa. Kiinnostaa lähinnä, miten Fincher käsittelee elokuvan. Varsinkin esim kakkosen osalta, jos se tulee. Toivon, niin ainakin. Fincher on yksi minun suosikki ohjaajia ja ihan yksi kovimmista syistä, miksi tämä leffa saa minulta näinkin kovan kiinnostuksen.

Minua kiinnostaa toi Girl with the dragon tattoo ihan älyttömästi. Tekisi mieli mennä katsomaan se jo ensi-iltaan. Tykkäsin ihan älyttömästi siitä ruotsiversiosta ja Fincher on tehnyt loistavia samantyylisiä leffoja ennenkin esim. Seven, Fight Club ja Zodiac.

Lisäksi protestoin Micken rooliin valittua Danielia. Kirjoissa ja ruotsalaisissa elokuvissa tuodaan esille se perusidea, että Micke ei ole mikään komistus, vaan aika karun näköinen ja jopa vähän ruma. Niin sitten Hollywood-versioon valitaan Daniel Craig? Hmmm... :jahas:
Mun mielestä Craig on karun näköinen, tosin ei ruma. Karu kyllä, ja siksi se onkin paras bondi koskaan.

Mä en tiedä haluanko katsoa noita jenkkiversioita. Toisaalta ruotsalaisten katsomisesta on sen verran aikaa, että ehkä pystyisikin nuo katsomaan. En vaan periaatteesta tykkää siitä meiningistä, kun kaikki pitää tehdä Hollywood-versioiksi. Lisäksi protestoin Micken rooliin valittua Danielia. Kirjoissa ja ruotsalaisissa elokuvissa tuodaan esille se perusidea, että Micke ei ole mikään komistus, vaan aika karun näköinen ja jopa vähän ruma. Niin sitten Hollywood-versioon valitaan Daniel Craig? Hmmm... :jahas:

Kirjoissa Micke nussii melkein jokaista naista ja minusta se oli vähän ristiriidassa sen karun ulkonäön kanssa. Katsoin tosin leffat ennen kirjojen lukemista, niin minun päässäni Micke oli sen ruotsalaisen näyttelijän näköinen. Ehkä se olisi leffoissa vähän epäuskottavaa jos joku ruma mies panisi vuoronperään jokaista naista.

Mun mielestä Craig on karun näköinen, tosin ei ruma. Karu kyllä, ja siksi se onkin paras bondi koskaan.

Bondiksi mitä mainioin, nyt kritisoin vain tuota valintaa Micken rooliin.

Kirjoissa Micke nussii melkein jokaista naista ja minusta se oli vähän ristiriidassa sen karun ulkonäön kanssa. Katsoin tosin leffat ennen kirjojen lukemista, niin minun päässäni Micke oli sen ruotsalaisen näyttelijän näköinen. Ehkä se olisi leffoissa vähän epäuskottavaa jos joku ruma mies panisi vuoronperään jokaista naista.
Niin no kirjoissa mainittiin myös se, että Mickessä tais sitä karismaa olla vaikka muille jakaa vaikkei muuten ehkä mikään mallipoika ollutkaan.

Mie en tiedä haluanko mennä katsomaan nuo hollywood-versiot. Alkuperäiset leffat on katsottu moneen otteeseen, vaikkei kirjoja ole tullut luettua. Voisikin lisätä ne luettavien listalle.
Pääsin tänään uudelleen hierontaan. Tuli pidettyä liian pitkä paussi, kun yläkroppa on suunnilleen samassa tilassa kuin ennen ensimmäistä hierontaa :jahas: Seuraava vuonna sitten neljä sessiota kuussa, niin ehkä jumit ei palaa ihan heti takaisin :rolleyes:

Toki toki, mutta olihan Craig varmasti paljon parempi tuohon kuin moni muu kun edes sitä karuutta löytyy. Tuskin isoja nimiä hirveästi olisi ketkä on vain rumia, kaikissa on varmaan "sitä jotain".

Neiti hyvä, olette väärässä. Danny-boy näyttää pitkälti siltä, miksi tuon ulkonäön kuvittelin kirjaa lukiessa.

Toki toki, mutta olihan Craig varmasti paljon parempi tuohon kuin moni muu kun edes sitä karuutta löytyy. Tuskin isoja nimiä hirveästi olisi ketkä on vain rumia, kaikissa on varmaan "sitä jotain".

Mikässe monkki oli, joka on Sin Cityssä panemassa sitä Goldiee. Siinähän olis ruma ja karu :D

Back
Ylös Bottom