Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyssylläkin univaikeuksia?
Hommat jatkuu samoina, mutta vastuualue laajenee ja muuttuu...
. Tuleeko nukuttua liian vähän ?Joo, ei oikein saa nukuttua. Yöllä tosin on ihan kiva kukkua, rauhallista.
Jep,
Itse tykkään duunin jälkeen ajella Stadissa ympäriinsä öisiä katuja. Varsinkin arki-iltoina, kun ei ole juoppoja hyppimässä auton alle. Yöllä maailma on ihan erilainen...
Minkäslaisella autolla herra ajelee? Yöllä on kyllä tosi mukava ajella, kunhan vain saa auton joskus aina lainaan :P

S80 Vollella...tykkään tosi paljon. Turvallinen ja iso "hoppa". Taskuunparkkeeraus, ehkä hiukan hankalaa..:D
Otat vaan pirssin joku ilta, niin lähetään kruisailemaan...![]()
Taksi Lappenrannasta Helsinkiin? Kerran olen Lahdesta stadiin mennyt ja maksoi vajaa 150€. Ukolla ollut muistaakseni kaksikin S80:stä, mutta itse tykkäsin enemmän S60:stä, koska se oli sporttisempi ja viritetty. Tosin eihän se kovin hyvä perheauto ollut.

Mä en juuri lue mitään kirjoja. Olen maailman laiskin kirjojen lukija. Haluun kattomaan tuon leffa ihan Ruotsi leffojen ja Fincherin takia. Rooney Mara ei tosin kyllä ole vakuuttanut minua vielä vaativassa Lisbeth Salander roolissa. Tämä trilogia on ollu ainut ruotsalaisten tekemä leffasarja, mikä minuun on kolahtanu prkl:n kovaa. Kiinnostaa lähinnä, miten Fincher käsittelee elokuvan. Varsinkin esim kakkosen osalta, jos se tulee. Toivon, niin ainakin. Fincher on yksi minun suosikki ohjaajia ja ihan yksi kovimmista syistä, miksi tämä leffa saa minulta näinkin kovan kiinnostuksen.Siksi että kirjat oli hyviä, vai haluat vain nähdä miten jenkit teki uusiks noi ruotsalaiset?
Kirjoja en itse ole lukenut, mutta ruotsalaiset leffat katsoin ja pitkään aikaan helvetin hyvä trilogia leffoja.
Mun mielestä Craig on karun näköinen, tosin ei ruma. Karu kyllä, ja siksi se onkin paras bondi koskaan.Lisäksi protestoin Micken rooliin valittua Danielia. Kirjoissa ja ruotsalaisissa elokuvissa tuodaan esille se perusidea, että Micke ei ole mikään komistus, vaan aika karun näköinen ja jopa vähän ruma. Niin sitten Hollywood-versioon valitaan Daniel Craig? Hmmm... :jahas:
Mä en tiedä haluanko katsoa noita jenkkiversioita. Toisaalta ruotsalaisten katsomisesta on sen verran aikaa, että ehkä pystyisikin nuo katsomaan. En vaan periaatteesta tykkää siitä meiningistä, kun kaikki pitää tehdä Hollywood-versioiksi. Lisäksi protestoin Micken rooliin valittua Danielia. Kirjoissa ja ruotsalaisissa elokuvissa tuodaan esille se perusidea, että Micke ei ole mikään komistus, vaan aika karun näköinen ja jopa vähän ruma. Niin sitten Hollywood-versioon valitaan Daniel Craig? Hmmm... :jahas:
Mun mielestä Craig on karun näköinen, tosin ei ruma. Karu kyllä, ja siksi se onkin paras bondi koskaan.
Niin no kirjoissa mainittiin myös se, että Mickessä tais sitä karismaa olla vaikka muille jakaa vaikkei muuten ehkä mikään mallipoika ollutkaan.Kirjoissa Micke nussii melkein jokaista naista ja minusta se oli vähän ristiriidassa sen karun ulkonäön kanssa. Katsoin tosin leffat ennen kirjojen lukemista, niin minun päässäni Micke oli sen ruotsalaisen näyttelijän näköinen. Ehkä se olisi leffoissa vähän epäuskottavaa jos joku ruma mies panisi vuoronperään jokaista naista.

Toki toki, mutta olihan Craig varmasti paljon parempi tuohon kuin moni muu kun edes sitä karuutta löytyy. Tuskin isoja nimiä hirveästi olisi ketkä on vain rumia, kaikissa on varmaan "sitä jotain".Bondiksi mitä mainioin, nyt kritisoin vain tuota valintaa Micken rooliin.
Neiti hyvä, olette väärässä. Danny-boy näyttää pitkälti siltä, miksi tuon ulkonäön kuvittelin kirjaa lukiessa.Bondiksi mitä mainioin, nyt kritisoin vain tuota valintaa Micken rooliin.
Toki toki, mutta olihan Craig varmasti paljon parempi tuohon kuin moni muu kun edes sitä karuutta löytyy. Tuskin isoja nimiä hirveästi olisi ketkä on vain rumia, kaikissa on varmaan "sitä jotain".
Mikässe monkki oli, joka on Sin Cityssä panemassa sitä Goldiee. Siinähän olis ruma ja karu :D