Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yötä pyssykälle![]()
Jaaha, ja taas pari kuppia kahvia alkuillasta. Vittu ameebakin oppii paremmin virheistään ko mä.

Mut nythän vasta on alkuilta...Just hörppäsin päiväkahvit..:D No joo, ymmärränhän mä "teitä normikansaa."..Takomolla edessä uneton yö...![]()
Mullakin nakojaan vasta alkuilta. Siivosin keittion poydan ja tiskipoydan, pesin kylpparin, laitoin vaatteita koneeseen ja asken pesin jaakaapin. Koko paivan vaan laamannut mutta nyt tuli ihme energiapuuska. Outoa. Taalla porukoiden luona on vaan niin paljon siivottavaa etten pysty olemaan paikoillani!

Mä oon taas ehtiny olla niin vähän koneella ettei oo ehtiny lätkäfoorumeita plärätä. Eli kerroppa nappasko jetsit oikeesti ton Miettisen wawersilta ja onko Jokereihin tulossa laina miehiä trophyyn?
Ei muru, se tarkoittaa sitä et mä pääsen sun ja sun poikakaverin kaa pitämään hauskaa ;)
JEEE!!!
Poikien juttuja. Oon luvannu viedä Tepen syömään..:D
Ois paljon kivempaa, jos Sinä ja Bichokin tulisitte....
Aamu alkoi iloisesti liukumäellä junan ovesta laiturille.
Onko dubstep nykyään in ja the juttu? Radiossa soi melkein koko ajan jokin dubstep biisi.