Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä erehdyin lähtemään jo liikenteeseen, joten päivä on jo pilalla vaikka vetäisi pakkia. Heti kättelyssä luistinrataa pitkin tossa ennen seiskaa ja lopulta niin pirullinen tuuli, että varmaan lähti puolet silmäripsistä irti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä olen mukana! Jäin kotiin sairastamaan, kun eilen nukuin töiden jälkeen päikkärit jostain puoli viidestä puoli yhteentoista illalla ja sitten yskin puoliyötä keuhkoja pihalle. Pari viikkoa vaivannut jo flunssa, ei suostu millään jättämään minua rauhaan. Vitun flunssa. Sidon sen ranteista kiinni käsinojiin. Katkon sen peukalon, ettei se pääse liftaa mun perään. Etusormen katkon myös, ettei flunssa pääse tökkimään mua. Keskarin murran, ettei se enää häpäisis mua enää.

Menin töihin tänään tunniksi aamulla, kun kaikilla mun tuuraajilla oli muuta menoa. Lähdin sieltä sitten lekurille ja ilman ajanvarausta sain lekuriajan puolen tunnin päähän. Aattelin, että ei toi nyt paha ole ja rupesin lukemaan lehteä. Kello tuli kymmenen ja mun aika oli silloin, mutta, ei mitään. Ovi ei auennut, eikä ääniäkään kuulunut sisältä vaikka tiesin että lekuri on siellä potilaan kanssa. Noh, aina joskus menee vähän yliaikaa, no probs ja odottelin lisää......10 yli.....15 yli....20 yli....puoli yksitoista (!) ja kun kello vihdoin näytti 10:37 painelin alakerran respaan kysymään mistä kiikastaa, josko ois vahingossa unohtanut kirjata mut sisälle. Heti kun pääsin takas yläkertaan, niin ovi aukesi ja lekuri huuteli mun nimeä. Olin niin poikki, mutta iloinen että vihdoin päästiin asiaan. Minuutissa mut oli lähetetty labraan verikokeisiin.

Enivei, sairaslomalla maanantaihin, kättelykielto ja antibioottikuuri. Vois ruveta kattomaan leffoja ja sarjoja.

Uuniumppuja, tulee ihan lapsuus mieleen, ja siitä tulee hieman haikea mieli.
Vaniljajäätelöä ja siirappia niihin pakattiin päälle:kuola:

Jos sitä vaikka kävisi hakemassa lisää teetä ja jatkaisi lukemistä. Meinaan ihan kohta nukahtaa pystyyn :jahas:

Vähän sama juttu, mutta hain kahvia ja en meinaa nukahtaa, vaan päätä särkee. Burana nassuun ja toivottavasti helpottaa, niin voi kohta jatkaa tenttiviikkoon valmistautumista. Ensi viikolla olisi 4 tenttiä.

Kiitos, levolla tätä oon yrittänyt taltuttaa, mutta aina kun meinaa päästä voiton puolelle niin tulee uusi aalto.

Sulla on varmaan alkanu noi vaihdevuodet...

Tuli tänään tieto että uus pulkka on saapunut jo Suomeen, aww.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähän sama juttu, mutta hain kahvia ja en meinaa nukahtaa, vaan päätä särkee. Burana nassuun ja toivottavasti helpottaa, niin voi kohta jatkaa tenttiviikkoon valmistautumista. Ensi viikolla olisi 4 tenttiä.

Suunnilleen saman verran tenttejä kuin mulla. Huomenna on eka, loput onneksi vasta seuraavalla viikolla.

Back
Ylös Bottom