Juustoleipä on leipä, jossa on juustoa päällä. Leipäjuusto on sitä, mikä narskuu hampaissa.Se on juustoleipää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juustoleipä on leipä, jossa on juustoa päällä. Leipäjuusto on sitä, mikä narskuu hampaissa.Se on juustoleipää!
Juustoleipä on leipä, jossa on juustoa päällä. Leipäjuusto on sitä, mikä narskuu hampaissa.

Taas mun telkkarista tulee Avara Luonto. Eihän tommosta jatkuvaa selkään könyämistä kestä kukaan katella.
Ei, se on juustovoileipä.
En väittele alkuperäisestä aiheesta, sillä olen oikeassa![]()

Et vain uskalla, sillä sydämmessäsi tiedät olevasi väärässä.Ei, se on juustovoileipä.
En väittele alkuperäisestä aiheesta, sillä olen oikeassa![]()
Kuinka tänne saa ladattua kuvan omalta koneelta?
Wau, jos tässä ei pääse kuolemaan ennen viikonloppua, niin ois aikomus tehdä vähän pipareita ja jöllytörttöjä. Mut jos kuolema ehtii viedä, niin voisko joko soitella mun mammalle, pyytää siltä avainta ja käyttää noi pipru- ja torttutarvikkeet, ettei mee hukkaan. Kiitos. Taidan mennä nyt puolikuolemaan.
Kuume vaan jatkuu...
Vai semmosta vaivaa, höh. Pikaisia paranemisia niin ei mene leipomiset ihan perseelleen, vaikka se tässä pienin haitta on.
Kiitos, levolla tätä oon yrittänyt taltuttaa, mutta aina kun meinaa päästä voiton puolelle niin tulee uusi aalto.
Wau, jos tässä ei pääse kuolemaan ennen viikonloppua, niin ois aikomus tehdä vähän pipareita ja jöllytörttöjä. Mut jos kuolema ehtii viedä, niin voisko joko soitella mun mammalle, pyytää siltä avainta ja käyttää noi pipru- ja torttutarvikkeet, ettei mee hukkaan. Kiitos. Taidan mennä nyt puolikuolemaan.

Kirottua, yleensä noi menee ohi sillä parin päivän kuumeilulla. Varsinkin jos ottaa eka vähän löylyä vastaan ilman lääkkeitä ja vasta sitten rupee nappeja napsiin. Tietty jos on niin vittumainen olo ettei saa unta niin pakkohan sitä on heti ottaa droppia.
Joku nokkelampi sais tosta väännettyä jonkun hauskan pipari- tai torttuvitsin![]()