Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ah ruokaa! Hyvältä maistuu tää ainainen perusmättökin näin nälkäsenä :D

Taas mun telkkarista tulee Avara Luonto. Eihän tommosta jatkuvaa selkään könyämistä kestä kukaan katella.

Hmm tekiskin mieli katella African Cats, mutta ei taida tänään ehtiä kun sen verran muuta mietittävää huomiseks :(

Ei, se on juustovoileipä.

En väittele alkuperäisestä aiheesta, sillä olen oikeassa :puntti:

Leipäjuusto-nimellä haettu.

http://www.juustoportti.fi/index.php?page=tuotteet&kategoria=Leip[a]juusto

180px_hedelmia_leipajuusto.gif

Sitten hain nimellä "juustoleipä".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Leipäjuusto

marsu_1477_2.webp

Nyt on iltapala kanat kiskottu nassuun. Jalat on viellä ihan mössönä salin jäljiltä ja pitäis mennä liukastelee tonne ulos ku koira pitäis ulkoiluttaa.

Tänään kahden vuoden tauon jälkeen Krav Magan treenit. Onhan tuo ihan hauskaa tukea thaiboxingille, ja oppii vähän kaikkea hyödyllistä.

Kuinka tänne saa ladattua kuvan omalta koneelta?

Kuinka tänne saa ladattua kuvan omalta koneelta?

Vippinä saa suoraan pakkikselle, mutta muuten joutuu kai laittamaan jollekkin ulkopuoliselle palvelimelle ja sitten linkittämään sen.

Wau, jos tässä ei pääse kuolemaan ennen viikonloppua, niin ois aikomus tehdä vähän pipareita ja jöllytörttöjä. Mut jos kuolema ehtii viedä, niin voisko joko soitella mun mammalle, pyytää siltä avainta ja käyttää noi pipru- ja torttutarvikkeet, ettei mee hukkaan. Kiitos. Taidan mennä nyt puolikuolemaan.

Wau, jos tässä ei pääse kuolemaan ennen viikonloppua, niin ois aikomus tehdä vähän pipareita ja jöllytörttöjä. Mut jos kuolema ehtii viedä, niin voisko joko soitella mun mammalle, pyytää siltä avainta ja käyttää noi pipru- ja torttutarvikkeet, ettei mee hukkaan. Kiitos. Taidan mennä nyt puolikuolemaan.

Tui-tui böördi, onko työstressiä vai mitä?:( Mä voi laskea sun haudalle ne tortut ja piparit, niin pääset sitten joulufiiliksiin edes tuonpuoleisessa;)

Kuume vaan jatkuu...

Vai semmosta vaivaa, höh. Pikaisia paranemisia niin ei mene leipomiset ihan perseelleen, vaikka se tässä pienin haitta on.

Kiitos, levolla tätä oon yrittänyt taltuttaa, mutta aina kun meinaa päästä voiton puolelle niin tulee uusi aalto.

Kiitos, levolla tätä oon yrittänyt taltuttaa, mutta aina kun meinaa päästä voiton puolelle niin tulee uusi aalto.

Kirottua, yleensä noi menee ohi sillä parin päivän kuumeilulla. Varsinkin jos ottaa eka vähän löylyä vastaan ilman lääkkeitä ja vasta sitten rupee nappeja napsiin. Tietty jos on niin vittumainen olo ettei saa unta niin pakkohan sitä on heti ottaa droppia.

Joku nokkelampi sais tosta väännettyä jonkun hauskan pipari- tai torttuvitsin :)

Kirottua, yleensä noi menee ohi sillä parin päivän kuumeilulla. Varsinkin jos ottaa eka vähän löylyä vastaan ilman lääkkeitä ja vasta sitten rupee nappeja napsiin. Tietty jos on niin vittumainen olo ettei saa unta niin pakkohan sitä on heti ottaa droppia.

Alkoi jotenkin salakavalasti pienellä oireilulla sunnuntai-iltana, kun olin ensin ollut kiltisti himassa koko viikonlopun enkä rilluttelemassa. Sitten maanantai jälkeen pelkkää aaltoilua. Kirottua tosiaan.

Joku nokkelampi sais tosta väännettyä jonkun hauskan pipari- tai torttuvitsin :)

Tästä on kuule vitsit kaukana.

Back
Ylös Bottom