Se se on! Jatkossa sekuntikello käteenKylmää vettä hanasta. En ehkä sekuntilleen samaa aikaa anna hanan valua ennen kuin otan ensimmäisen mitallisen siitä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se se on! Jatkossa sekuntikello käteenKylmää vettä hanasta. En ehkä sekuntilleen samaa aikaa anna hanan valua ennen kuin otan ensimmäisen mitallisen siitä.

Multa jäi tuolta "hiutaleet" puuttumaan, eli laitatko ne hiutaleet kiehuvaan vai kylmään veteen? Molempia tehdään..
Joka kirotun aamu sama kattila, samat hiutaleet, sama desimitta. Miten helvetissä tosta puurosta tulee silti välillä ihan mitä sattuu? Jumalauta.
Tee mikrossa !
Niin teenkin silloin kun teen vain yhdelle, mutta jos on kaksi syöjää niin teen kattilassa. Mikrossa ei kyllä muuten epäonnistu koskaan, mikähän siinäkin on.
Voisi melkein keitellä sumpit, katsoa The Marine-elokuvan, ja ottaa sen jälkeen pienet voimaunet!
Itsellä on vapaata vielä torstaihin asti, niin nyt on hyvä aika reenata pari kertaa päivässä, ja loppu aika vain lepäillä ja katella leffoja.

Jumaleissön oli taas ihmiset kuoleman kielissä kaupoilla tänään. Ite hain töiden jälkeen 2,5 -kiloisen kinkun ja kylmäsavulohta pikku köntsän. Sen jälkeen painuin kassajonoon ja vittuunnuin kunnolla vasta siinä jonossa. Mikä perkeleen fiksaatio sillä ihmisellä mun takana oli jatkuvasti töniä mua ostoskärryillään?! Jos en työskentelis samassa paikassa missä nyt asioin, niin olisin saattanut tönäistä takaisin... ihan pikkuisen vain. Hellästi. Ystävällismielisesti.
Oisit alkanut huutamaan niin perkeleesti vaan :D Vartija paikalle ja kärrytönijä tonttiin! Se koitti selkeesti varastaa jotain, minä näin!
Oli siinä semmonenkin tekijä, että se tönijä oli about 20cm mua pidempi ja painoi melkein 100 kiloa enemmän... toisaalta, ainakaan se ei ois jaksanu juosta mun perään jos oisit tönässy sitä kärryillä möhömahaan :D
Fuxilla komea avatar! Pitäisi käydä kaupassa, näinköhän siellä on hyllyt jo tyhjät.