Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi mäyris oli kerran hukassa ihan tosissaan silloin kun se oli pentu ja painoa oli ehkä 1,5kg. Tulin kotiin ja huutelin sitä pitkin asuntoa, ei näy missään. Aloin jo vähän huolestua, että noinkohan on kissa pienen koiran pistänyt palasiksi ja piilottanut riekaleet jonnekin kirjahyllyn taakse. Lopulta menin eteiseen vielä kerran ja huutelin. Pienenpieni, väsynyt ja tuhiseva mäyräkoira tunki itsensä ulos tallirepustani, oli ollut nukkumassa mun ratsastuskypärässä :haart:

Voi ei :D Koiraparka! Voisin kylla kuvitella etta ratsastuskypara on mukava paikka nukkua. Vahan kuin sellanen munatuoli.

Mäylikset on kans ihania. Mulla oli joskus. R.i.p.

Mun tadilla oli kaikista ihanin. Se oli ainoa joka jaksoi leikkia mun kanssa kun olin pieni. Konttasin koiran perassa olohuoneen poydan ympari ja tappelin sen kanssa lelusta (tennissukka missa sisalla lisaa sukkia "pallona") eika se ikina purrut tai mennyt niin kovaa etten olisi pysynyt perassa :haart:

Ötyä

...Vaan taas kaikille. Nyt ajoissa koisimaan...Musan kanssa toki. Jotakin erilaista tänään.:haart: Välillä on mukavaa olla yksin. Sitten taas nauttii seurasta erilailla...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä, tunti ja sitten rivalry jatkuu!

Hoitakaahan kotiin. Nyt joutuu passaamaan. Liian väsy...SoonMoro...:zzzz:

Ei täältä Lappeenrannasta kehtaa ajella sinne asti :P Vittu että ollut paska toinen erä ja Filppulakin klesana.
Katos perkele oletin että oot stadissa. No ilmankos dokaat joka viikonloppu kun ei siellä taida olla muutakaan tekemistä;). Paska yv paskaa peliä mutta kai tän joutuu kokonaan kattomaan.

Katos perkele oletin että oot stadissa. No ilmankos dokaat joka viikonloppu kun ei siellä taida olla muutakaan tekemistä;). Paska yv paskaa peliä mutta kai tän joutuu kokonaan kattomaan.

Joo, ei näitä ryssiä kestä selvinpäin. Jos ei peli tässä erässä parane, niin kolmatta ei kyllä jaksa katsoa.

Joo, ei näitä ryssiä kestä selvinpäin. Jos ei peli tässä erässä parane, niin kolmatta ei kyllä jaksa katsoa.
Joutu kattoon kartasta missä on lappeenranta. Sehän oli paljon etelämpänä kun luulin. No ainakin luulis nuuskaa liikkuvan kun on noin lähellä venäjää.

Joutu kattoon kartasta missä on lappeenranta. Sehän oli paljon etelämpänä kun luulin. No ainakin luulis nuuskaa liikkuvan kun on noin lähellä venäjää.

En ole nuuskaan perehtynyt, kai sitä liikkuu. Bensaa ja viinaa ainakin tulee ryssistä ihan tarpeeksi. Ei tosiaan ole Venäjälle kuin 20km tästä. Lapsuuden kodista ei ollut edes kilometriä rajalle.

Back
Ylös Bottom