Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti, mähän vietänkin lauantain vajakkien seurassa. Päänsärkyä ja pahoinvointia tiedossa siis koko lauantaille :(
No höh ;( Joskin ei ole ruusupuskassa tanssimista täälläkään. Lauantaina (taas vaihteeksi) menossa muuttoavuksi ja kun vältän pikkujoulut niin loppu viikonlopun voisikin sitten tehdä vaikka töitä...:jahas:
Onneksi minulla ei ole pikkujoulua, enkä menisi vaikka olisikin. Turhaa hömpötystä mokomat.
Pikkujoulut on jees. Ilmasta ruokaa ja viinaa! :dance:
Mä päätin, että pidän kavereistani niin paljon että en koskaan ikinä enää pyydä ketään muuttamaan mitään. Sillä rahalla, jonka muuttoauto + ukot maksoivat sain mielenrauhaa ja terveitä ihmissuhteita.
Ja mielelläni kavereita autan. Kyllä mun hermot kestää aina, mutta itse muuton kohde tuntuu aina joskus olevan "hieman" stressaantunut.. Mukava se onkin saada sitä muuttostressiä vähemmäks sillä kun toinen huomaa että kyllä hommat hoituu.Ei toi muutto ole mikään ongelma vaikka sain sen siltä ehkä kuulostamaankin. Sitä kun opiskelun ohessa teki työkseen vuosia niin ihan rutiinilla tollaset meneeJa mielelläni kavereita autan. Kyllä mun hermot kestää aina, mutta itse muuton kohde tuntuu aina joskus olevan "hieman" stressaantunut.. Mukava se onkin saada sitä muuttostressiä vähemmäks sillä kun toinen huomaa että kyllä hommat hoituu.
Voithan sinä tarjota vaikka saunaillan ja ostaa sinne korin kaljaa vastapalvelukseksi sitten.
Kohta salin kautta kaljakauppaan ja sitte voiski pitää jonku muotoset tuparit.. Toivottavasti ei tuu häätöä niinku viime kerralle KEH KEH.