Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ilmeisesti vähän väsytti, kun en herännyt aamulla herätyskelloon. Noh, eipä liiemmin stressaa, vaikka tunnin myöhässä pamahtaa läsnöolopakolliselle tunnille. Ihan putkeen tämä aamu.

Hyvää huomenta, mussukat :) se on koti mikä kutsuu tänään + työt ym. pakollinen kakka. Mut ei se mittä, viikonloppu on jo ovella ja silloin on luvassa monenlaista kivaa :)

Huomenta. Vapaata ja siitähän onkin hyvä viettää osa terveyskeskuksessa pojan kanssa. Piti leipoa, mutta inspis kateissa. Jos sais ees itsensä illaksi treenifiilikseen, olkapää kipuilee eli sithän on hyvä treenaa jalat.

Hienoa! Taidan itsekin kohta vääntää pari lisää. Pitää tällä kertaa muistaa pekonitkin.

Mä unohin peikkonit kokonaan, hui mikä moka. Tänään pitää korjata se. Tekis mieli vääntää kaalisalaattiakin sinne väliin, mutta pelkään siitä tulevan liian iso ja vaikea syödä. :lol2:

e. Kyllä toi uusin Nightwish on sitten paskaa, omg. :D Kun jotain kissaa kiduttaisi.

9km taitaa olla tosta himaan :)

Mikä sulla on reissun päämäärä, jotain tapahtumaa täällä?

9km on jo melko paljon. Luultavasti nilkat sanois sopimuksen irti. Heitä vaikka osote tonne privaan, niin katon missä suunnalla se on kun pääsen Tampereelle. Oon siellä joskus iltapäivästä. Katotaan jos päästään sumpeista sopuun. :D

Työreissuhan tuo.

Mä unohin peikkonit kokonaan, hui mikä moka. Tänään pitää korjata se. Tekis mieli vääntää kaalisalaattiakin sinne väliin, mutta pelkään siitä tulevan liian iso ja vaikea syödä. :lol2:

Jos menee liian isoksi (ei mahdollista) niin haarukalla ja veitsellä. Muuten on liikaa sotkua :D

Pääsin sitten käymään hierojalla. Tunnin se siinä mua käänteli ja sanoi, että on parempi jos jatketaan seuraavalla viikolla, niin ehtii noita jalkojakin katsoa vähän. Varasin puolistoista tuntisen ja optimistisena toivon, että siinä ehtisi katsastamaan koko kropan.

Olis paketti jauhelihaa, mitähän syötävää siitä keksis?

Lihapullia, sitten vai pottumuusia kylkeen.

Perunamuusi oliskin kyllä hyvää. Ehkä vois olla niin ahkera, että jaksais semmosta vääntää, kun sattuu yhen annoksen perunatkin olemaan jääkaapissa. Perunoiden kypsyessä ehtis melkeen pyöräyttää ne pullatkin. Juu niin mä teen.

Back
Ylös Bottom