Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"If you're gonna ride my ass, at least pull my hair"

tumblr_ll01dayZA91qdltepo1_500.webp

Eikumitä?

Lihapullia. Joo.

Hyvä perunamuusi tuli, vaikka en muusinuijaa omistakkaan :D

8-tuntista työpäivää takana 11 tuntia, koskakohan pääsisi siirtymään salille? Kannan selkeästi jotain kirousta - aina, kun raahaan salikamat mukaani, työpäivä venyy niin pitkäksi, että salikin menee jo kiinni. Huomenna samanlainen päivä odotettavissa. :thumbs:

8-tuntista työpäivää takana 11 tuntia, koskakohan pääsisi siirtymään salille? Kannan selkeästi jotain kirousta - aina, kun raahaan salikamat mukaani, työpäivä venyy niin pitkäksi, että salikin menee jo kiinni. Huomenna samanlainen päivä odotettavissa. :thumbs:

Mutta huomenna tiedät jättää salikamat kotia! Great success! :)

Missä oot oikein töissä, kun joudut tekee 3h ylitöitä joka päivä? :D

:offtopic: postaus numero 6000!!! :rock:

Tälle illalle ei pitäny olla kauheesti pakollista tekemistä. Noh kivasti kuluu aika, kun latexilla kirjottelee ens viikon malliratkasuja...

Mutta huomenna tiedät jättää salikamat kotia! Great success! :)

En varmasti jätä. Menen salille, vaikka se tarkoittaisi sitä, että näpyttelisin läppäriä lämmittelyn aikana ja tauoilla. Tänäänkin lopulta lutviutui salikäynti ihan hyvin!

Missä oot oikein töissä, kun joudut tekee 3h ylitöitä joka päivä? :D

Ei niitä ylitöitä nyt joka päivä ole, eikä työssä sinänsä ole mitään valittamista. Se on kivaa ja vastaa suurelta osin vielä kesken olevaa koulutustani. Mikäs sitä töitä tehdessä, jos päivässä olisi 48 tuntia..

Tää on se aste kun kitaroilla ei saada enää tarpeeksi runttaa aikaiseksi :rock: Jumalauta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
JudoHemmo_85:n iltarukous

Herra kansojen Jumala. Anna minulle voimaa huomisiin treeneihin ja vielä muutaman viikon jatkuvaan kiristelyyni, jotta en tuottaisi pettymystä ihmisille, kun seuraavan kerran laitan kuvani jääkaappiketjuun. Suo minulle tahtoa saada kadotettu sikspäkkini takaisin. Pyydän Sinulta Pyhän Hengen kaitselmusta kipeytyneelle olkapäälleni, jotta voisin jälleen pian penkata. Mitä hartaimmin toivon, että varjelisit minua kyykätessäni onnettomilla raudoilla. Anna minulle lisää voimaa ja tahtoa, jotta vielä joku päivä kyykkäisin 5x5x120 kg ja etukyykyssä 5x5x100 kg. Toivoisin myös, että varjelisit minua, kun seuraavan kerran osallistun judokisoihin, ettei heti ensimmäisellä kierroksella tulisi vastaan tuleva Suomen mestari. Pyydän sinulta myös nyörimmin voimaa pysyä kaidalla tiellä ruokailujen suhteen, jotta en jaktuvasti sortuisi Rainbow'n pähkinäsuklaalevitteeseen, söisi 500 grammaa Oltermannia tai puoli pakettia voita kerralla, jäätelöstä puhumattakaan. Anna minulle myös henkistä voimaa, jotta jaksan vetää junnutreenejä. Tyttöystäväkin olisi ihan kiva, mutta ethän Sinäkään mahdottomiin pysty. Aamen.

Ihana Judis :haart: (Okei, sä tuut kuitenkin mupeltamaan mulle, ettet sinä ole ihana, joten okei, et ole ihana. Toi teksti oli ihana)

Minä lähden unille, aamulla salille ja uusien juoksukenkien ostoon, edelliset paskat hajos heti ensimmäisen kymmenen vuoden jälkeen ku joku pakkislainen komensi mut rangaistukseksi lenkille irtokarkkien ostosta. On ilmaantunut uusia lenkkipolkuja, joilla vois viihtyä! :) Hyviä öitä, kullannuput!

Back
Ylös Bottom