Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Byääh, ehdin jo linnoittautua sohvan ääreen eväiden kanssa, kunnes selvisi, että HIMYMistä ei tullutkaan eilen uutta jaksoa Jenkeissä. :(

Ei niin, ensi viikolla tulee viimeinen tästä kauden alkupuolelta. Keväällä sitten loppukausi. Ja sitten syksyllä alkaa viimeinen kausi. Itse olen katsonut tätä nyt varmaan jo viidettä kertaa alusta. Kohta 5. kausi takana.

Ei niin, ensi viikolla tulee viimeinen tästä kauden alkupuolelta. Keväällä sitten loppukausi. Ja sitten syksyllä alkaa viimeinen kausi. Itse olen katsonut tätä nyt varmaan jo viidettä kertaa alusta. Kohta 5. kausi takana.

Okei, kiitos infosta! Pitää ehkä itsekin käyttää tauko sarjan alusta asti kertaamiseen, opiskeleminen on yliarvostettua. En tiennytkään, että ohjelman lopetuksesta on jo sovittu. Hyvä niin, ettei taso ehdi laskea enää lisää.

Kannattais (olis kannattanut käydä jo) hoitaa äkkiä alta pois tuokin. Saattaa meinaan vitutella sitten kun itse olet 4-5v muita vanhempi siellä.

Ei mun tarvi mennä sinne, mut tuli vaan mieleen että vois vaikka mennä kun ei oo muutakaan.

teude prkl, mä tein hampparin!

Okei, kiitos infosta! Pitää ehkä itsekin käyttää tauko sarjan alusta asti kertaamiseen, opiskeleminen on yliarvostettua. En tiennytkään, että ohjelman lopetuksesta on jo sovittu. Hyvä niin, ettei taso ehdi laskea enää lisää.

Muistaakseni tuosta on päätetty aikoja sitten, että 8. kausi on viimeinen. Tosin en nyt löydä tuosta juttua. No tällainen suht uusi juttu löytyi: http://www.ivillage.com/season-8-how-i-met-your-mother-could-be-last/1-a-365726

teude prkl, mä tein hampparin!

Hienoa! Taidan itsekin kohta vääntää pari lisää. Pitää tällä kertaa muistaa pekonitkin.

Qt94H.jpg

MMMmmmmmmmMMMMMmmmmm!

Jälleen kerran sitä palaa tämän kappaleen pariin synkistelemään. Hienoa elämää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kohta saa taas kohdata seuraavaan turhan päivän.

Ötyä....

...Lisää tunnelmaa...Junalla mennään...Tuut tuut...

Tuut tuut, pyssy vanha veturinkuljettaja. Mies joka on nähnyt tunnelin jos toisenkin...

Ihan hyvältä kuulostaa tuo uusi Nightwish, veivaavat just radiossa levyä läpi.

Ja perkele, ens viikolle lupaa pakkasta koko vkoks ja parille päivälle jopa lumisadetta....joko se talvi nyt VIIMEIN tulee.

Yöt:zzzz:

Huomenta kaikille! Kurkkukipu on vaihtunu törkeeseen yskään.. Kohta lekurille hakee saikkua. Niijoo ja huomenna tieten muuttokin edessä! Ihanaa :)

Laitetaan nyt kova viisukin tähän näin keskiviikon kunniaks

Tai kaks

Back
Ylös Bottom