Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkoituksenani oli mennä tänään uimaan, mutta aamujudoilujen jälkeen vasen olkapää alkoi taas kenkkuilemaan, joten saa nähdä menenkö. Todennäköisesti menen ja pahennan vaivaa entisestään.

Mitä hyvää te tästäkin huomenesta löydätte?
Juoksin (usko tai älä) koko matkan bussipysäkille ja ehdin juuri ja juuri nysseen. Fuck Yeah!

On mulla reipas äiti. Aamun liikunnan kaksoistunnin jälkeen sopivasti hyppy ja tulin kotia suihkuun. Toihan oli tekassu meikäläiselle riisit ja jauhelihat. Hieno ihminen.

Mulla on ollu pitkä viikonloppu ja arki koittaa illalla/huomenna aamulla. Mitä mainioin ja muikein fiilis :)

Kirjoitapas sitten vaikka kymmenen sivua graduani, kun noin muikealla päällä olet. Voisin tarjota siitä hyvästä köyhiä ritareita suklaalevitteellä, kermavaahdolla ja mahdollisesti pekonilla. Vaihtoehtoisesti myös Snickers-salaattia.

Snickers salaatti? Mitä se on?

Btw.
D8GlI.gif

Kirjoitapas sitten vaikka kymmenen sivua graduani, kun noin muikealla päällä olet. Voisin tarjota siitä hyvästä köyhiä ritareita suklaalevitteellä, kermavaahdolla ja mahdollisesti pekonilla. Vaihtoehtoisesti myös Snickers-salaattia.

No kun pitäis tota omaakin kirjottaa. Tai itseasiassa noita lähteitä pitäis lukee ahkerasti... Mutta ruokalista kuulostaa hyvältä. Eilen muuten kuolasin mielessäni (ja ääneen) sitä sun ristikkoperunat-lihapullat-pekoni-lenkkimakkara-juusto -komboa... :kuola:

Mutta ruokalista kuulostaa hyvältä. Eilen muuten kuolasin mielessäni (ja ääneen) sitä sun ristikkoperunat-lihapullat-pekoni-lenkkimakkara-juusto -komboa... :kuola:

Metka juttu, sillä itse olen melkein joka päivä ajatellut samaa ruokaa. Olen ajatellut seuraavan kerran sitä tehdessäni lisätä joukkoon myös chorizoja ja cheddaria sekä mahdollisesti nauttivani annoksen majoneesin kera. Kummasti nämä rasvaiset kunnon ruuat pulpahtavat mieleen kiristellessä. Tuohon jälkiruuaksi kulhollinen Snickers-salaattia tai "JudoHemmon pullaherkkua" niin eiköhän vatsa täyty!

Metka juttu, sillä itse olen melkein joka päivä ajatellut samaa ruokaa. Olen ajatellut seuraavan kerran sitä tehdessäni lisätä joukkoon myös chorizoja ja cheddaria sekä mahdollisesti nauttivani annoksen majoneesin kera. Kummasti nämä rasvaiset kunnon ruuat pulpahtavat mieleen kiristellessä. Tuohon jälkiruuaksi kulhollinen Snickers-salaattia tai "JudoHemmon pullaherkkua" niin eiköhän vatsa täyty!

No kappas mikä yhteensattuma! :) Chorizot on mulle vielä vähän oudompi, vaikka tiedänkin mitä ne on, mutta cheddar vois sopia tohon komboon kuin nyrkki silmään! Täytynee kokeilla kun seuraava mättöpäivä kolkuttaa ovelle :)

Miksi ihmiset on niin usein kipeänä?

Kun katselee pakkista tai esim fb:tä, niin on flunssaa yskää nuhaa ja luoja ties mitä kuppaa vähän väliä.

Kysymyksen voisi ehkä tiivistää muotoon: Mikä vittu teitä oikein vaivaa?

Back
Ylös Bottom