Mitä hyvää te tästäkin huomenesta löydätte?
Pitää mennä töihin, niin ei ehdi murehtia sitä, ettei ikinä valmistu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juoksin (usko tai älä) koko matkan bussipysäkille ja ehdin juuri ja juuri nysseen. Fuck Yeah!Mitä hyvää te tästäkin huomenesta löydätte?
Oletko harkinnut tekeväsi jotain tuolle masennuksellesi?
No niinpä.Mitä hyvää te tästäkin huomenesta löydätte?
Mulla on ollu pitkä viikonloppu ja arki koittaa illalla/huomenna aamulla. Mitä mainioin ja muikein fiilis![]()
Snickers salaatti? Mitä se on?
Kirjoitapas sitten vaikka kymmenen sivua graduani, kun noin muikealla päällä olet. Voisin tarjota siitä hyvästä köyhiä ritareita suklaalevitteellä, kermavaahdolla ja mahdollisesti pekonilla. Vaihtoehtoisesti myös Snickers-salaattia.

Mutta ruokalista kuulostaa hyvältä. Eilen muuten kuolasin mielessäni (ja ääneen) sitä sun ristikkoperunat-lihapullat-pekoni-lenkkimakkara-juusto -komboa...![]()
Metka juttu, sillä itse olen melkein joka päivä ajatellut samaa ruokaa. Olen ajatellut seuraavan kerran sitä tehdessäni lisätä joukkoon myös chorizoja ja cheddaria sekä mahdollisesti nauttivani annoksen majoneesin kera. Kummasti nämä rasvaiset kunnon ruuat pulpahtavat mieleen kiristellessä. Tuohon jälkiruuaksi kulhollinen Snickers-salaattia tai "JudoHemmon pullaherkkua" niin eiköhän vatsa täyty!
Chorizot on mulle vielä vähän oudompi, vaikka tiedänkin mitä ne on, mutta cheddar vois sopia tohon komboon kuin nyrkki silmään! Täytynee kokeilla kun seuraava mättöpäivä kolkuttaa ovelle