Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on taas jutut kohdillaan :D

Mulla meinaa olla vähän niin ja näin nää maanantai fiilarit. Vissiin liian hieno viikonloppu takana ku ei meinaa maanantain nostalgia tuntua läheskään niin hyvältä kuin normaalisti.

Jutut on kyllä ihan helvetin huonoja pakko myöntää :D

Ehkä pitää lähteä pitkille päikkäreille nukkumaan väsymystä pois niin alkaa jututkin korjaantua... tai sitten ei..

Yle: Väärin virtsaaminen voi kostautua: "Katsotaan kelloa ja sinnitellään"

Hyvä, että vihdoin saatiin ohjeet tähänkin...

Yksi meidän junnuista kiroili tänään treeneissä, vaikka moista ei siellä sallita. Kyseinen poju on muutekin aikamoinen vekkuli, joten päätin ottaa kovat keinot käyttöön. Vein hänet sivummalle ja otin esiin pullon antiseptistä puhdistusainetta. Sanoin suihkuttavani sitä hänen suuhunsa, jos kielenkäyttö ei muutu. Katsotaan koska Mannerheimin lastensuojeluliitto, Iltalehti ja kasvatuspsykologit hyökkäävät kimppuuni.

Yksi meidän junnuista kiroili tänään treeneissä, vaikka moista ei siellä sallita. Kyseinen poju on muutekin aikamoinen vekkuli, joten päätin ottaa kovat keinot käyttöön. Vein hänet sivummalle ja otin esiin pullon antiseptistä puhdistusainetta. Sanoin suihkuttavani sitä hänen suuhunsa, jos kielenkäyttö ei muutu. Katsotaan koska Mannerheimin lastensuojeluliitto, Iltalehti ja kasvatuspsykologit hyökkäävät kimppuuni.

Kun minä olin nuori, vastaava toimenpide suoritettiin (muille) ehdalla saippualla. Ajat muuttuvat..

Ei juma, tänään ei olekaan sunnuntai :D Ehdin tässä päivän mittaan jo unohtaa, että kävin aamulla koululla ja duunissa kun on maanantai.

Minulta on kerran oikeasti pesty suu saippualla ihan muutaman vuoden ikäisenä. En sanoisi sen auttaneen kovin paljoa.

Bad boy jo nuorena.

Minua rehellisesti ärsyttää nykyään lapsien ylenmääräinen hyysäys rankaisuun liittyvissä asioissa. Kyllä minä ainakin muutamat luunapit olen lapsena saanut, ja väitän, että olivat niissä tilanteissa ihan paikallaan.

Oli toi lumi yllättävän liukasta kesärenkailla. Onneks ei osunut kun luistelin risteyksen läpi punasia päin :jahas:

Minua rehellisesti ärsyttää nykyään lapsien ylenmääräinen hyysäys rankaisuun liittyvissä asioissa. Kyllä minä ainakin muutamat luunapit olen lapsena saanut, ja väitän, että olivat niissä tilanteissa ihan paikallaan.

Minä olen uhkaillut meidän junnuja keskitysleirillä...

Ma oon saanut kunnolla vitsasta perseelle useasti :( Mika on johtanut siihen etta omilla (mahdollisesti tulevilla) lapsillani en ikina kayta fyysisia kurituskeinoja. Jos sanomalla ei saa viestia perille, on kasvatuksessa menty metsaan jo aikoja sitten eika hakkaaminen enaa auta siihen...

Meidan hoitochihuahua seuraa mua nyt joka paikkaan. Olen ollut sen kanssa pari paivaa useita tunteja kahdestaan joten nyt se on ottanut minut aidikseen :D

Back
Ylös Bottom