Anna potkut vakoilusta..
Annoin jo varoitukset hymyilystä ja virnistelystä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anna potkut vakoilusta..
Ei riitä. Kenkää vaan, niin oppii oleen.Annoin jo varoitukset hymyilystä ja virnistelystä.
Ei riitä. Kenkää vaan, niin oppii oleen.
Yksi meidän junnuista kiroili tänään treeneissä, vaikka moista ei siellä sallita. Kyseinen poju on muutekin aikamoinen vekkuli, joten päätin ottaa kovat keinot käyttöön. Vein hänet sivummalle ja otin esiin pullon antiseptistä puhdistusainetta. Sanoin suihkuttavani sitä hänen suuhunsa, jos kielenkäyttö ei muutu. Katsotaan koska Mannerheimin lastensuojeluliitto, Iltalehti ja kasvatuspsykologit hyökkäävät kimppuuni.
Kun minä olin nuori, vastaava toimenpide suoritettiin (muille) ehdalla saippualla. Ajat muuttuvat..
Sama homma, vaikutus oli luokkaa: Bensaa nuotioon. :DMinulta on kerran oikeasti pesty suu saippualla ihan muutaman vuoden ikäisenä. En sanoisi sen auttaneen kovin paljoa.
Minulta on kerran oikeasti pesty suu saippualla ihan muutaman vuoden ikäisenä. En sanoisi sen auttaneen kovin paljoa.
Minua rehellisesti ärsyttää nykyään lapsien ylenmääräinen hyysäys rankaisuun liittyvissä asioissa. Kyllä minä ainakin muutamat luunapit olen lapsena saanut, ja väitän, että olivat niissä tilanteissa ihan paikallaan.
Minua rehellisesti ärsyttää nykyään lapsien ylenmääräinen hyysäys rankaisuun liittyvissä asioissa. Kyllä minä ainakin muutamat luunapit olen lapsena saanut, ja väitän, että olivat niissä tilanteissa ihan paikallaan.